Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1982
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2020, 23:16 uur
Binnen een paar uurtjes de hele kwartfinale er doorheen gejaagd 

0
geplaatst: 30 september 2020, 07:49 uur
Tja, het zijn ook maar 4 battles. Is toch niet zo gek? Of wil je er een paar weken over doen? 

0
geplaatst: 30 september 2020, 08:11 uur
musicfriek schreef:
(quote)
Tja, het zijn ook maar 4 battles. Is toch niet zo gek? Of wil je er een paar weken over doen?
Ah, het moet dus óf een paar uurtjes óf een paar weken duren...
0
geplaatst: 30 september 2020, 09:31 uur
musicfriek schreef:
Of een paar dagen, whatever...
Of een paar dagen, whatever...
Ik vind dat je in ieder geval de kans moet hebben om te stemmen. Als je gister een paar uurtjes niet online was (kan zo maar gebeuren als je een leven buiten Mume hebt) heb je alles gemist. Niet 1 battle maar gewoon de hele kwartfinale. Natuurlijk gaat de ene battle sneller als de andere maar in de eindfase van de KO mag er best een battle een paar uur blijven staan is mijn mening.
1
geplaatst: 30 september 2020, 11:23 uur
Het is maar een spel, boeit mij het als ik de hele kwartfinales mis. Wat een drama maak je ervan dat je iets mist zeg. Ben ook vaak aan het werk en mis ik halve rondes, maar vind ik totaal niet belangrijk. Er is meer dan MuMe ja. It's all in the game.
0
geplaatst: 30 september 2020, 13:02 uur
De halve finale!
We gaan ditmaal tot de 9 en 2 verschil
1. Dire Straits - Private Investigation Vs. Joe Jackson - Real Men
2. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid Of Orleans (Waltz Joan Of Arc) Vs. U2 - I Will Follow
We gaan ditmaal tot de 9 en 2 verschil
2. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid Of Orleans (Waltz Joan Of Arc) Vs. U2 - I Will Follow
0
geplaatst: 30 september 2020, 13:02 uur
1-0
1-0
1
geplaatst: 30 september 2020, 13:09 uur
musicfriek schreef:
Het is maar een spel, boeit mij het als ik de hele kwartfinales mis. Wat een drama maak je ervan dat je iets mist zeg. Ben ook vaak aan het werk en mis ik halve rondes, maar vind ik totaal niet belangrijk. Er is meer dan MuMe ja. It's all in the game.
Serieus?
Ik maak er helemaal geen drama van ik geef juist aan dat er leven is buiten Mume. Ik heb ook niet zo veel gemist en ook een paar keer mijn stem gegeven. Dus ik mis niets en jij waarschijnlijk het punt waarom het ging.
T zal wel iets met de waard en zijn gasten zijn gok ik...
0
geplaatst: 30 september 2020, 13:12 uur
Maar aangezien ik nu toch aanwezig ben kan ik net zo goed mijn punt uitdelen aan het beste nummer 
1-1

1-1
1
geplaatst: 30 september 2020, 13:16 uur
Ik ga er verder niet meer op in, we missen blijkbaar elkaars punt, laten we het gezellig houden
1-2 hier zijn we het eens
1-2 hier zijn we het eens

* denotes required fields.