MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1982

zoeken in:

Binnen een paar uurtjes de hele kwartfinale er doorheen gejaagd

Ja gaat veels te snel

Moet je het aantal te behalen punten wat verhogen

vigil schreef:
Binnen een paar uurtjes de hele kwartfinale er doorheen gejaagd
Tja, het zijn ook maar 4 battles. Is toch niet zo gek? Of wil je er een paar weken over doen?

musicfriek schreef:
(quote)
Tja, het zijn ook maar 4 battles. Is toch niet zo gek? Of wil je er een paar weken over doen?

Ah, het moet dus óf een paar uurtjes óf een paar weken duren...

Of een paar dagen, whatever...

musicfriek schreef:
Of een paar dagen, whatever...

Ik vind dat je in ieder geval de kans moet hebben om te stemmen. Als je gister een paar uurtjes niet online was (kan zo maar gebeuren als je een leven buiten Mume hebt) heb je alles gemist. Niet 1 battle maar gewoon de hele kwartfinale. Natuurlijk gaat de ene battle sneller als de andere maar in de eindfase van de KO mag er best een battle een paar uur blijven staan is mijn mening.

Het is maar een spel, boeit mij het als ik de hele kwartfinales mis. Wat een drama maak je ervan dat je iets mist zeg. Ben ook vaak aan het werk en mis ik halve rondes, maar vind ik totaal niet belangrijk. Er is meer dan MuMe ja. It's all in the game.

De halve finales volgen overigens in de middag

Zack

De halve finale!

We gaan ditmaal tot de 9 en 2 verschil

1. Dire Straits - Private Investigation Vs. Joe Jackson - Real Men
2. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid Of Orleans (Waltz Joan Of Arc) Vs. U2 - I Will Follow

1. Dire Straits - Private Investigation Vs. Joe Jackson - Real Men

1-0

musicfriek schreef:
Het is maar een spel, boeit mij het als ik de hele kwartfinales mis. Wat een drama maak je ervan dat je iets mist zeg. Ben ook vaak aan het werk en mis ik halve rondes, maar vind ik totaal niet belangrijk. Er is meer dan MuMe ja. It's all in the game.

Serieus?

Ik maak er helemaal geen drama van ik geef juist aan dat er leven is buiten Mume. Ik heb ook niet zo veel gemist en ook een paar keer mijn stem gegeven. Dus ik mis niets en jij waarschijnlijk het punt waarom het ging.

T zal wel iets met de waard en zijn gasten zijn gok ik...

Maar aangezien ik nu toch aanwezig ben kan ik net zo goed mijn punt uitdelen aan het beste nummer
1-1

Ik ga er verder niet meer op in, we missen blijkbaar elkaars punt, laten we het gezellig houden

1-2 hier zijn we het eens

Zack
1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.