MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1984

zoeken in:

24. Snowy White - Bird Of Paradise Vs. Depeche Mode - People Are People

Pfoeh, even denken...

Niet moeilijk: 1-1

Ries_72 schreef:
Niet moeilijk
Voor jou mss niet, maar wat een heerlijk muziekjaar was 1984 toch en dan is het vooral jeugdsentiment hier

Ik weet het nog steeds niet lol.

Zack
3-2

makkelijk

4-2

musicfriek schreef:
(quote)
Voor jou mss niet, maar wat een heerlijk muziekjaar was 1984 toch en dan is het vooral jeugdsentiment hier

Ik weet het nog steeds niet lol.

Ben Muzikaal opgegroeid met de Verrukkelijke 15 en dit was mijn kennismaking met DM. En andere groten uit die tijd (Cure, Smiths, etc) maar die zullen we niet vaak in de commerciële KO treffen ..

Ries_72 schreef:
Ben Muzikaal opgegroeid met de Verrukkelijke 15 en dit was mijn kennismaking met DM. En andere groten uit die tijd (Cure, Smiths, etc) mast die zullen we niet vaak in de commerciële KO treffen ..
Hooguit een paar keer The Cure denk ik, Smiths zul je niet zien hier idd. Ook erg fijne muziek, de verrukkelijke 15

Smiths doen in 1986 wel mee (Panic) maar ze hebben overigens 3x de top 40 gehaald

25. Prince & the Revolution - When Doves Cry Vs. Daryl Hall & John Oates - Adult Education
0-1

2-2

Oh ja, Panic was een hitje.

3-2

5-3 close

6-3 maar H&O ook altijd OK

26. Talk Talk - Such a Shame Vs. Golden Earring - When The Lady Smiles

0-1

Zack
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:13 uur

geplaatst: vandaag om 03:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.