Muziek / Muziekgames / Big albums (K.O.)
zoeken in:
2
Zack
geplaatst: 28 november 2020, 13:53 uur
2-1

Johnny Marr schreef:
TPAB eruit tegen een middelmatige Pixies, hou op met me
ArthurDZ, schijn jij hier es je licht op?
Doe ik wel even voor je .......meerderheid deelnemende users houdt niet van Hip-Hop of Metal en is tegen (ik 50/50). Bovendien ben ik schatverplicht aan Pixies TPAB eruit tegen een middelmatige Pixies, hou op met me
ArthurDZ, schijn jij hier es je licht op? 
0
geplaatst: 28 november 2020, 13:56 uur
3-1
To Pimp A Butterfly is geniaal en had moeten winnen, maar... Bossanova is geen middelmatige, maar een geweldige Pixies! Was ie er nou tegen Indie Cindy ofzo uitgevlogen...
Vloeistof leuke plaat, maar voor mij wel de minste van Opgezwolle uiteindelijk
To Pimp A Butterfly is geniaal en had moeten winnen, maar... Bossanova is geen middelmatige, maar een geweldige Pixies! Was ie er nou tegen Indie Cindy ofzo uitgevlogen...

Vloeistof leuke plaat, maar voor mij wel de minste van Opgezwolle uiteindelijk
0
geplaatst: 28 november 2020, 14:17 uur
Bedankt voor de verheldering, Zack! TPAB leek me toch een uitzondering en genre-overschrijdend maar blijkbaar niet...
0
geplaatst: 28 november 2020, 14:31 uur
110. The National - Trouble Will Find Me vs. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 november 2020, 14:37 uur
0
Zack
geplaatst: 28 november 2020, 14:46 uur
Johnny Marr schreef:
Bedankt voor de verheldering, Zack! TPAB leek me toch een uitzondering en genre-overschrijdend maar blijkbaar niet...
Erg goed album , zeker Bedankt voor de verheldering, Zack! TPAB leek me toch een uitzondering en genre-overschrijdend maar blijkbaar niet...

0
Zack
geplaatst: 28 november 2020, 14:50 uur
111. AC/DC - Let There Be Rock vs. Echo & The Bunnymen - Ocean Rain
1-0
1-0
0
geplaatst: 28 november 2020, 16:01 uur
Wat is kennen? Wel eens wat van ze gehoord. Laten we het er maar op houden dat het niet echt mijn muziek is. Nick Drake is top natuurlijk, dus puntje voor Nick!
0
geplaatst: 28 november 2020, 16:02 uur
112. Kate Bush - The Kick Inside vs. The Veils - Nux Vomica
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 november 2020, 16:28 uur
2-2
Die van The Veils is ook niet mis, maar haalt het niet bij Kate Bush.
Die van The Veils is ook niet mis, maar haalt het niet bij Kate Bush.

0
geplaatst: 28 november 2020, 16:55 uur
Dieter schreef:
Wat is kennen? Wel eens wat van ze gehoord. Laten we het er maar op houden dat het niet echt mijn muziek is. Nick Drake is top natuurlijk, dus puntje voor Nick!
(quote)
Ach ja, het blijft natuurlijk maar een spelletje dus ik ga er niet te moeilijk over doen. Maar in zo'n gevallen denk ik altijd, stem dan eens een battle niet en laat het dan over aan mensen die beide platen wel kennen en de afweging dus beter kunnen maken, is ook geen ramp.
0
geplaatst: 28 november 2020, 17:33 uur
4-1
114. dEUS - Worst Case Scenario vs. David Bowie - Ziggy Stardust
0-1
114. dEUS - Worst Case Scenario vs. David Bowie - Ziggy Stardust
0-1
* denotes required fields.