MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2020 K.O.

zoeken in:

Jammer van Underdog.

0-3

Break My Heart is wel een kandidaat-winnaar denk ik.

1-3

Ik vind deze Future Islands één van dé songs van 2020. Terwijl ik Break My Heart eerder een flauwe worp van Dua Lipa vind, ze kan beter.

1-5

28. Chris Stapleton – Cold vs. Jessy Lanza - Lick In Heaven

0-1

For Sure eruit

0-4

Oh zucht... Ice Cream...
Nou ja... Nu hoop ik ook gewoon dat ze de hele wedstrijd winnen haha. Ik heb toch een hele andere smaak dan 99% van iedereen hier geloof ik

29. Miley Cyrus feat. Dua Lipa – Prisoner vs. Billie Eilish – Therefore I Am

0-1

3-1

4-1

Ongelooflijk dat Cold zojuist ge-whitewashed is door dat niemendalletje van Jessy Lanza. Ik voeg me maar bij het team van Emile93

30. Beabadoobee – Care vs. Bebe Rexha feat. Doja Cat – Baby, I’m Jealous

vs.

0-1

1-1

2_1

31. Master KG feat. Nomcebo Zikode – Jerusalema vs. Daði Freyr - Think About Things

1-0

Het eerste nummer was gisteren nog een vraag bij Met het mes op tafel. Het tweede nummer vind ik nog net iets leuker: 3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.