MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2021]

zoeken in:
Peggy Gou is volgens mij mijn beste nominatie. Als een raket schiet die omhoog (mogelijk ook door de populariteit van I Go dit jaar?). Leuk om te zien.

Onweerwolf

Onbegrijpelijk vind ik het grote verschil in punten tussen beide TWoD nummers. Waarbij Under the Pressure ook nog eens een tikkeltje beter is.

Doused presteert toch knap, hoor.

Onweerwolf

Santigold opvallend genoeg het vaakst genoemd tot nu toe. En niettemin ver weg van de bovenste plaatsen.

Ook opvallend dat Jubilee Street nog geen 1e plek heeft na 39 lijstjes. Verder zit de top 5 erg dicht bij elkaar, kan nog alle kanten op.

De verwachte top-5 met een gaatje.

Onweerwolf
Jij had Venice Bitch top 5 verwacht?

Ik heb Mick's Rijmwoordenboek volgend jaar gelukkig niet nodig, zo lijkt het

Onweerwolf

Ook weleens leuk om de volatiliteit te meten. Is er iemand die bijgehouden heeft hie vaak in een finale het stuivertje wisselen was aan de kop? Zegt iets over hoe spannend het is.

Van de kop naar het rechterrijtje. Kom terug!

Ik ben eerder van mening: Blijf Daar

Onweerwolf
https://i.vgy.me/a02U71.png
En de volgende update wordt de traditionele douche update en die komt dit jaar op naam van Simon77!

Wordt het winnende bod voor de douche-update ook nog bekend gemaakt, Onweerwolf??

Onweerwolf
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://i.vgy.me/Hf9eC9.png
Coming up next: JoaMuse!
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!

Lekker bezig weer hoor OWW!
Zal vanavond laat in de chat komen, eerst aan de arbeid

Onweerwolf

Onweerwolf
Zo, waar komt Emmylou opeens vandaan?

Onweerwolf

Onweerwolf

Onweerwolf
Wow! CHVRCHES op het podium!

Lekkere inhaalrace van de kerkjes!

Onweerwolf

Onweerwolf

Gaat goed met M83

Gast
geplaatst: vandaag om 06:44 uur

geplaatst: vandaag om 06:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.