Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2021]
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2021, 10:59 uur
Peggy Gou is volgens mij mijn beste nominatie. Als een raket schiet die omhoog (mogelijk ook door de populariteit van I Go dit jaar?). Leuk om te zien.
0
geplaatst: 12 december 2021, 11:10 uur
Onbegrijpelijk vind ik het grote verschil in punten tussen beide TWoD nummers. Waarbij Under the Pressure ook nog eens een tikkeltje beter is.
Doused presteert toch knap, hoor.
Doused presteert toch knap, hoor.
0
geplaatst: 12 december 2021, 11:12 uur
Santigold opvallend genoeg het vaakst genoemd tot nu toe. En niettemin ver weg van de bovenste plaatsen.
0
geplaatst: 12 december 2021, 11:13 uur
Ook opvallend dat Jubilee Street nog geen 1e plek heeft na 39 lijstjes. Verder zit de top 5 erg dicht bij elkaar, kan nog alle kanten op.
5
geplaatst: 12 december 2021, 11:17 uur
Ik heb Mick's Rijmwoordenboek volgend jaar gelukkig niet nodig, zo lijkt het
0
geplaatst: 12 december 2021, 11:25 uur
Ook weleens leuk om de volatiliteit te meten. Is er iemand die bijgehouden heeft hie vaak in een finale het stuivertje wisselen was aan de kop? Zegt iets over hoe spannend het is.
5
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2021, 11:40 uur
https://i.vgy.me/a02U71.png
En de volgende update wordt de traditionele douche update en die komt dit jaar op naam van Simon77!
En de volgende update wordt de traditionele douche update en die komt dit jaar op naam van Simon77!

1
geplaatst: 12 december 2021, 11:44 uur
Wordt het winnende bod voor de douche-update ook nog bekend gemaakt, Onweerwolf??
4
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2021, 11:50 uur
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://i.vgy.me/Hf9eC9.png
Coming up next: JoaMuse!
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!
https://i.vgy.me/Hf9eC9.png
Coming up next: JoaMuse!
1
geplaatst: 12 december 2021, 11:57 uur
Lekker bezig weer hoor OWW!
Zal vanavond laat in de chat komen, eerst aan de arbeid
Zal vanavond laat in de chat komen, eerst aan de arbeid

* denotes required fields.