MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2021]

zoeken in:
Onweerwolf
Wel een groot gat tussen 13 en 14.

Onweerwolf
En dat was het laatste lijstje voor vandaag. Morgen om 9 uur gaan we verder met het lijstje van kaj_666!

Lana!

Waarom zit nou alleen PBH4 in de chat? Die jongen voelt zich vast eenzaam

Wat mij betreft mogen we ook gewoon stoppen bij deze top 3

Venice Bitch en Donnie Darko op het podium? Ja hoor, stop maar

STOP THE COUNT, STOP THE COUNT, STOP THE COUNT.

Onweerwolf

Onweerwolf

Onweerwolf

Volgens mij moet er ook elk jaar wel even een vraag gesteld worden over wat de cijfertjes op het scorebord ook alweer allemaal betekenen, dus: als ik het goed heb is het witte cijfer rechts/linksonder in het icoontje van het nummer de plaats van vorig jaar in de finale. Maar ATCQ en Eefje krijgen er ook hun positie 28 en 66 van vorig jaar in te staan. Dan zouden Diamonds (#27), Boys in the Better Land (#41) etc die toch ook moeten hebben? Of is er nog een ander criterium?

Onweerwolf
Finidi schreef:
Volgens mij moet er ook elk jaar wel even een vraag gesteld worden over wat de cijfertjes op het scorebord ook alweer allemaal betekenen, dus: als ik het goed heb is het witte cijfer rechts/linksonder in het icoontje van het nummer de plaats van vorig jaar in de finale. Maar ATCQ en Eefje krijgen er ook hun positie 28 en 66 van vorig jaar in te staan. Dan zouden Diamonds (#27), Boys in the Better Land (#41) etc die toch ook moeten hebben? Of is er nog een ander criterium?

Oh, dat is goed opgemerkt, dat is inderdaad een foutje. Aangepast bij de volgende stemmer.

Onweerwolf

Het eerste kloofje is er!

Onweerwolf

Dat worden op zeker 14 punten voor TWOD in het volgende lijstje.

Onweerwolf

Mister mainstream geeft even vrijwel het hele linkerrijtje punten.

Onweerwolf

Dim
Dag 3:

09.00-11.00 chevy93
11.00-13.00 Robbie34
13.00-16.00 kaj_666
16.00-18.00 sokra
18.00-21.30 Grafmat
21.30-00.00 kaj_666

Onweerwolf

Onweerwolf

Onweerwolf

Europe Is Lost ❤️
Finalemateriaal

Onweerwolf

Onweerwolf

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.