Muziek / Muziekgames / Nieuw in De Alternatieve Hitlijst (2021) FINALE
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2021, 16:03 uur
Goed dat je 't beter vond dan hier het geval was, want ik vond het met zoveel meh-nummers een lange zit.
0
geplaatst: 21 september 2021, 17:49 uur
ik moet ook nog even zin maken voor deze niet echt aansprekende lijst, was zondag niet thuis dus ander moment vinden
0
geplaatst: 21 september 2021, 19:27 uur
Ik draai ze er morgen wel even doorheen. Ik zie de DMA's ertussen staan, dus dat geeft in ieder geval al drie minuten luisterplezier
0
geplaatst: 21 september 2021, 19:38 uur
21.5 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸ 7,0
22.5 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 8,5
20.5 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 5,5
21.0 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 8,5
20.0 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 6,5
16.0 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 5,5
17.0 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 6,0
17.0 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 6,5
12.5 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 5,0
19,5 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 6,5
20.8 ▸ Ramkot - Fever ▸ 7,3
20.5 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 7,0
21.3 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 7,3
18.2 ▸ Good Morning - Country ▸ 6,7
16.2 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 5,7
20.0▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 6,5
22.5 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 8,5
20.5 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 5,5
21.0 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 8,5
20.0 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 6,5
16.0 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 5,5
17.0 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 6,0
17.0 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 6,5
12.5 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 5,0
19,5 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 6,5
20.8 ▸ Ramkot - Fever ▸ 7,3
20.5 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 7,0
21.3 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 7,3
18.2 ▸ Good Morning - Country ▸ 6,7
16.2 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 5,7
20.0▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 6,5
1
geplaatst: 21 september 2021, 21:12 uur
Tja, hier ben ik weer met mijn beoordelingen, eerst maar eens de huidige week
25.6 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸ 4.10
29.4 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 6.90
23.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 3.10
26.0 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 5.00
21.4 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 1.40
20.4 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 4.40
19.0 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 2.00
21.4 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 4.40
13.6 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 1.10
26.8 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 7.30
29.2 ▸ Ramkot - Fever ▸ 8.40
25.0 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 4.50
28.4 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 7.10
19.6 ▸ Good Morning - Country ▸ 1.40
23.4 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 7.20
27.8 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 7.80
En dan (buiten mededinging natuurlijk) de eerdere nummers uit september:
49.7 ▸ Olivia & Eddie Vedder, Glen Hansard - My Father's Daughter ▸ 6.40
40.4 ▸ Gorillaz, AJ Tracey - Jimmy Jimmy ▸ 3.30
45.5 ▸ Holly Humberstone - Please Don't Leave Just Yet ▸ 4.30
51.1 ▸ Son Mieux - Can't Get Enough ▸ 8.40
48.3 ▸ The Academic - Not Your Summer ▸ 7.60
51.1 ▸ Turnstile - FLY AGAIN ▸ 6.30
33.6 ▸ Palace - Gravity ▸ 7.6
38.6 ▸ Reb Fountain - Lacuna ▸ 1,00
37.8 ▸ Run The Jewels, Pharrell Williams, Zack de la Rocha - JU$T (Toy Selectah Remix) ▸ 3.60
En de nummers uit augustus, die ik (nog) niet beoordeeld had:
44.1 ▸ Yungblud - fleabag ▸ 7.90
37.8 ▸ Billie Eilish - Happier Than Ever ▸ 1.20
46.2 ▸ Silk Sonic - Skate ▸ 6.70
50.4 ▸ Hooverphonic - Thinking About You ▸ 5.60
45.5 ▸ Jake Bugg - Downtown ▸ 5.80
43.4 ▸ Admiral Freebee - Coming Of The Light ▸ 5.60
39.9 ▸ Dee Gees - You Should Be Dancing ▸ 6.20
48.5 ▸ Sea Girls - Sick ▸ 8.50
46.9 ▸ Sloper - I'm Gonna Getcha ▸ 7.70
44.8 ▸ Oscar Lang - Yeah! ▸ 7.0
39.9 ▸ 45ACIDBABIES - Don't 4get to Smile ▸ 3.70
44.8 ▸ Parquet Courts - Walking at a Downtown Pace ▸ 6.30
42.7 ▸ Big Thief - Little Things ▸3.00
42.7 ▸ Cold War Kids - Wasted All Night ▸ 6.20
39.2 ▸ Phoebe Bridgers - Nothing Else Matters ▸ 1.50
39.2 ▸ Leon Bridges - Steam ▸ 2.70
39.9 ▸ Tom Vanstiphout - True Love ▸ 4.40
37.1 ▸ Jordan Rakei - Family ▸ 5.10
37.8 ▸ Kurt Vile - Run Run Run ▸ 3.30
42.7 ▸ Banji - TalkieWalkie ▸ 4.70
39.2 ▸ EUT - Stuck ▸ 4.00
46.2 ▸ Snow Coats - Right Fit ▸ 4.80
48.3 ▸ Mazey Haze - Headspin ▸ 4.90
46.2 ▸ Cherry Glazerr - Soft Drink ▸ 4.90
50.4 ▸ Amyl and the Sniffers - Security ▸ 6.90
37.1 ▸ Villagers - So Simpatico ▸ 1.30
41.3 ▸ Ty Segall - Harmonizer ▸ 6.80
43.4 ▸ Imagine Dragons - Wrecked ▸ 6,80
52.5 ▸ Wolf Alice - How Can I Make It Ok? ▸ 8.80
45.5 ▸ Wodan Boys - More Entertainment ▸ 3.90
39.9 ▸ Declan McKenna - My House ▸ 1.90
49.0 ▸ Deafheaven - In Blur ▸ 7.00
44.1 ▸ Claw Boys Claw - Old Man Bones ▸ 3.70
51.8 ▸ Turnstile - Blackout ▸ 7.3
We kunnen dus wel constateren dat Mazey Haze en Wodan Boys dankzij mijn vakantie (en aftermath) tot de maandwinnaars van augustus zijn doorgestoten en optimaal van mijn afwezigheid hebben geprofiteerd, jammer, maar helaas voor Sea Girls en Frank Carter & The Rattlesnakes.
In de eerste week van deze maand lijkt Son Mieux veel nadeel te hebben gehad van mijn absentie.
Die Metallica-cover van Phoebe Bridgers is echt vreselijk zeker als je hem vergelijkt met de fijne cover van Miley Cyrus.
25.6 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸ 4.10
29.4 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 6.90
23.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 3.10
26.0 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 5.00
21.4 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 1.40
20.4 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 4.40
19.0 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 2.00
21.4 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 4.40
13.6 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 1.10
26.8 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 7.30
29.2 ▸ Ramkot - Fever ▸ 8.40
25.0 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 4.50
28.4 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 7.10
19.6 ▸ Good Morning - Country ▸ 1.40
23.4 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 7.20
27.8 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 7.80
En dan (buiten mededinging natuurlijk) de eerdere nummers uit september:
49.7 ▸ Olivia & Eddie Vedder, Glen Hansard - My Father's Daughter ▸ 6.40
40.4 ▸ Gorillaz, AJ Tracey - Jimmy Jimmy ▸ 3.30
45.5 ▸ Holly Humberstone - Please Don't Leave Just Yet ▸ 4.30
51.1 ▸ Son Mieux - Can't Get Enough ▸ 8.40
48.3 ▸ The Academic - Not Your Summer ▸ 7.60
51.1 ▸ Turnstile - FLY AGAIN ▸ 6.30
33.6 ▸ Palace - Gravity ▸ 7.6
38.6 ▸ Reb Fountain - Lacuna ▸ 1,00
37.8 ▸ Run The Jewels, Pharrell Williams, Zack de la Rocha - JU$T (Toy Selectah Remix) ▸ 3.60
En de nummers uit augustus, die ik (nog) niet beoordeeld had:
44.1 ▸ Yungblud - fleabag ▸ 7.90
37.8 ▸ Billie Eilish - Happier Than Ever ▸ 1.20
46.2 ▸ Silk Sonic - Skate ▸ 6.70
50.4 ▸ Hooverphonic - Thinking About You ▸ 5.60
45.5 ▸ Jake Bugg - Downtown ▸ 5.80
43.4 ▸ Admiral Freebee - Coming Of The Light ▸ 5.60
39.9 ▸ Dee Gees - You Should Be Dancing ▸ 6.20
48.5 ▸ Sea Girls - Sick ▸ 8.50
46.9 ▸ Sloper - I'm Gonna Getcha ▸ 7.70
44.8 ▸ Oscar Lang - Yeah! ▸ 7.0
39.9 ▸ 45ACIDBABIES - Don't 4get to Smile ▸ 3.70
44.8 ▸ Parquet Courts - Walking at a Downtown Pace ▸ 6.30
42.7 ▸ Big Thief - Little Things ▸3.00
42.7 ▸ Cold War Kids - Wasted All Night ▸ 6.20
39.2 ▸ Phoebe Bridgers - Nothing Else Matters ▸ 1.50
39.2 ▸ Leon Bridges - Steam ▸ 2.70
39.9 ▸ Tom Vanstiphout - True Love ▸ 4.40
37.1 ▸ Jordan Rakei - Family ▸ 5.10
37.8 ▸ Kurt Vile - Run Run Run ▸ 3.30
42.7 ▸ Banji - TalkieWalkie ▸ 4.70
39.2 ▸ EUT - Stuck ▸ 4.00
46.2 ▸ Snow Coats - Right Fit ▸ 4.80
48.3 ▸ Mazey Haze - Headspin ▸ 4.90
46.2 ▸ Cherry Glazerr - Soft Drink ▸ 4.90
50.4 ▸ Amyl and the Sniffers - Security ▸ 6.90
37.1 ▸ Villagers - So Simpatico ▸ 1.30
41.3 ▸ Ty Segall - Harmonizer ▸ 6.80
43.4 ▸ Imagine Dragons - Wrecked ▸ 6,80
52.5 ▸ Wolf Alice - How Can I Make It Ok? ▸ 8.80
45.5 ▸ Wodan Boys - More Entertainment ▸ 3.90
39.9 ▸ Declan McKenna - My House ▸ 1.90
49.0 ▸ Deafheaven - In Blur ▸ 7.00
44.1 ▸ Claw Boys Claw - Old Man Bones ▸ 3.70
51.8 ▸ Turnstile - Blackout ▸ 7.3
We kunnen dus wel constateren dat Mazey Haze en Wodan Boys dankzij mijn vakantie (en aftermath) tot de maandwinnaars van augustus zijn doorgestoten en optimaal van mijn afwezigheid hebben geprofiteerd, jammer, maar helaas voor Sea Girls en Frank Carter & The Rattlesnakes.
In de eerste week van deze maand lijkt Son Mieux veel nadeel te hebben gehad van mijn absentie.
Die Metallica-cover van Phoebe Bridgers is echt vreselijk zeker als je hem vergelijkt met de fijne cover van Miley Cyrus.
0
geplaatst: 22 september 2021, 00:09 uur
Ik was aan 't denken: Anders zou ik jouw late punten voor de eerste lichting van september nog meenemen, Sbube, maar als ik dat één keer doe, ben ik 'verplicht' dat ook voor anderen te doen in de toekomst. En dat zie ik minder zitten. Daarom niet dus. Son Mieux, ook bij mij goed gewaardeerd, zou er nochtans wel bij varen.
Toch fijn dat je alsnog alles ingehaald hebt. Ik was namelijk wel benieuwd naar bepaalde scores.
Toch fijn dat je alsnog alles ingehaald hebt. Ik was namelijk wel benieuwd naar bepaalde scores.
1
geplaatst: 22 september 2021, 08:46 uur
esteban schreef:
Ik was wel benieuwd naar bepaalde scores.
Ik was wel benieuwd naar bepaalde scores.
De eentjes vliegen je weer om de oren!
0
geplaatst: 22 september 2021, 10:10 uur
32.6 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸ 7.0
37.6 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 8.2
30.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 7.0
32.5 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 6.5
28.4 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 7.0
23.9 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 3.5
25.3 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 6.3
26.7 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 5.3
16.6 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 3.0
35.5 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 8.7
33.7 ▸ Ramkot - Fever ▸ 4.5
31.5 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 6.5
36.4 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 8.0
25.3 ▸ Good Morning - Country ▸ 5.7
27.4 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 4.0
36.3 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 8.5
Voorspelbaar misschien; R&B, dance, het is niet aan mij besteed. Young Yello blijft in de eentonigheid hangen en Froukje met haar vreselijke Hollandse accent... Daartegenover staan een prima track van de DMA's, een puik popplaatje van the Vaccines en een stemmige track van Big Red Machine.
37.6 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 8.2
30.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 7.0
32.5 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 6.5
28.4 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 7.0
23.9 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 3.5
25.3 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 6.3
26.7 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 5.3
16.6 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 3.0
35.5 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 8.7
33.7 ▸ Ramkot - Fever ▸ 4.5
31.5 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 6.5
36.4 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 8.0
25.3 ▸ Good Morning - Country ▸ 5.7
27.4 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 4.0
36.3 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 8.5
Voorspelbaar misschien; R&B, dance, het is niet aan mij besteed. Young Yello blijft in de eentonigheid hangen en Froukje met haar vreselijke Hollandse accent... Daartegenover staan een prima track van de DMA's, een puik popplaatje van the Vaccines en een stemmige track van Big Red Machine.
0
geplaatst: 22 september 2021, 11:47 uur
8 van de beoordeelde 59 songs scoren onder de 2, 13,5%, tja, als ik een lied vreselijk vind, geef ik het een dergelijke score.
0
geplaatst: 22 september 2021, 12:47 uur
SBube schreef:
8 van de beoordeelde 59 songs scoren onder de 2, 13,5%, tja, als ik een lied vreselijk vind, geef ik het een dergelijke score.
8 van de beoordeelde 59 songs scoren onder de 2, 13,5%, tja, als ik een lied vreselijk vind, geef ik het een dergelijke score.
Haha, van mij mag je! Het is in ieder geval een duidelijk oordeel, en die maandlijst daar doe ik toch niets mee
0
geplaatst: 22 september 2021, 13:24 uur
38.1 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸ 5.5
40.6 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 3.0
35.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 5.0
36.8 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 4.3
32.6 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 5.2
27.9 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 4.0
30.1 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 4.8
32.4 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 5.7
17.9 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 1.3
36.5 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 1.0
39.3 ▸ Ramkot - Fever ▸ 5.6
36.6 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 5.1
43.2 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 6.8
32.3 ▸ Good Morning - Country ▸ 7.0
34.6 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 7.2
41.2 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 4.9
Zoals al verwacht weinig soeps deze week.
De laatste ca 10 dagen zijn er toch een hoop goede nummers van redelijk bekende acts uitgekomen, hopelijk zien we de meeste daarvan binnenkort wel in dit topic, moet wel een beetje leuk blijven
40.6 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 3.0
35.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 5.0
36.8 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 4.3
32.6 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 5.2
27.9 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 4.0
30.1 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 4.8
32.4 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 5.7
17.9 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 1.3
36.5 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 1.0
39.3 ▸ Ramkot - Fever ▸ 5.6
36.6 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 5.1
43.2 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 6.8
32.3 ▸ Good Morning - Country ▸ 7.0
34.6 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 7.2
41.2 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 4.9
Zoals al verwacht weinig soeps deze week.
De laatste ca 10 dagen zijn er toch een hoop goede nummers van redelijk bekende acts uitgekomen, hopelijk zien we de meeste daarvan binnenkort wel in dit topic, moet wel een beetje leuk blijven
1
geplaatst: 22 september 2021, 13:30 uur
chartsmaster schreef:
Haha, van mij mag je! Het is in ieder geval een duidelijk oordeel, en die maandlijst daar doe ik toch niets mee
Die wordt ook alleen maar gebruikt voor de grote jaarfinale, dus totaal niet belangrijk idd! Haha, van mij mag je! Het is in ieder geval een duidelijk oordeel, en die maandlijst daar doe ik toch niets mee
0
geplaatst: 22 september 2021, 16:49 uur
Daar zeg je wat, simon!
Ook de nieuwe lichting, alweer 15 nummers, zal ranja niet helemaal kunnen bekoren, vrees ik.
Leuk blijft het naar mijn gevoel altijd. Er kan dan wel eens een rijtje van niets tussen zitten, moeilijk door te raken, maar het blijft een ontdekkingstocht en ik sta voor alles open.
Ook de nieuwe lichting, alweer 15 nummers, zal ranja niet helemaal kunnen bekoren, vrees ik.
Leuk blijft het naar mijn gevoel altijd. Er kan dan wel eens een rijtje van niets tussen zitten, moeilijk door te raken, maar het blijft een ontdekkingstocht en ik sta voor alles open.
Deadline : Vanavond 23u
0
geplaatst: 22 september 2021, 21:44 uur
42.6 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸ 4,5
47.6 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 7
41.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 6
42.3 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 5,5
39.6 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 7
34.1 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 6,2
34.1 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 4
43.9 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 6
23.7 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 5,8
43.0 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 6,5
44.8 ▸ Ramkot - Fever ▸ 5.5
40.6 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 4
48.7 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 5,5
37.3 ▸ Good Morning - Country ▸ 5
39.6 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 5
46.2 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 5
Goed nummer van De Kreuners, maar totaal overbodige cover voor mij. Gewoon iets stevigere gitaren en hou niet zo van de stem van Christiaensen. Deze Mooneye vind ik wel mooi (paar vorige ook al denk ik), al blijft het wachten op een single die echt helemaal raak is. Die van Novastar glijdt onopvallend voorbij, de tijd die hij pakkende melodieën kon schrijven is precies voorbij. Bart Peeters was wel tof met weer zo'n tekst die enkel hij kan schrijven. Verder vond ik het niet zo boeiend om er meer woorden aan vuil te maken.
47.6 ▸ Mooneye - Big Enough ▸ 7
41.6 ▸ Jungle - All Of The Time ▸ 6
42.3 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸ 5,5
39.6 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸ 7
34.1 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸ 6,2
34.1 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸ 4
43.9 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸ 6
23.7 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸ 5,8
43.0 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸ 6,5
44.8 ▸ Ramkot - Fever ▸ 5.5
40.6 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸ 4
48.7 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸ 5,5
37.3 ▸ Good Morning - Country ▸ 5
39.6 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸ 5
46.2 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸ 5
Goed nummer van De Kreuners, maar totaal overbodige cover voor mij. Gewoon iets stevigere gitaren en hou niet zo van de stem van Christiaensen. Deze Mooneye vind ik wel mooi (paar vorige ook al denk ik), al blijft het wachten op een single die echt helemaal raak is. Die van Novastar glijdt onopvallend voorbij, de tijd die hij pakkende melodieën kon schrijven is precies voorbij. Bart Peeters was wel tof met weer zo'n tekst die enkel hij kan schrijven. Verder vond ik het niet zo boeiend om er meer woorden aan vuil te maken.
0
geplaatst: 23 september 2021, 01:06 uur
Het gemiddelde van de eindscores ligt deze keer lager dan de afgelopen weken, verrassend is dat niet. Enkel DMA'S lijken een kleine kans te maken op een plaats in de TOP 10.
Deze week toch twee nummers waarvan ik mij afvraag hoe ze in de alternatieve(re) lijsten terecht gekomen zijn. Maar goed, elke maand is er wel eens ééntje die bij zowat elk publiek weet te scoren. Sommigen halen zelfs de eindlijst.
PS: Opnieuw geen YouTube-links. Kan geen probleem zijn, want Spotify.
6.08 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸
6.80 ▸ Mooneye - Big Enough ▸
5.94 ▸ Jungle - All Of The Time ▸
6.04 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸
5.65 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸
4.87 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸
4.87 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸
6.27 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸
3.38 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸
6.14 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸
6.40 ▸ Ramkot - Fever ▸
5.80 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸
6.95 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸
5.32 ▸ Good Morning - Country ▸
5.65 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸
6.60 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸
De Alternatieve Hitlijst ▸ 2021 ◂ MusicMeter on Spotify - open.spotify.com
0.0 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸
0.0 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸
0.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸
0.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸
0.0 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸
0.0 ▸ MY BABY - it's a setup ▸
0.0 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸
0.0 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸
0.0 ▸ Sting - If It's Love ▸
0.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸
0.0 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸
0.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸
0.0 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸
0.0 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸
0.0 ▸ Zaz - Imagine ▸
Deze week toch twee nummers waarvan ik mij afvraag hoe ze in de alternatieve(re) lijsten terecht gekomen zijn. Maar goed, elke maand is er wel eens ééntje die bij zowat elk publiek weet te scoren. Sommigen halen zelfs de eindlijst.
PS: Opnieuw geen YouTube-links. Kan geen probleem zijn, want Spotify.
▶ UITSLAG VORIGE RONDE
6.08 ▸ Equal Idiots - Verliefd op Chris Lomme (Live) ▸
6.80 ▸ Mooneye - Big Enough ▸
5.94 ▸ Jungle - All Of The Time ▸
6.04 ▸ Novastar - Deep Are The Eyes ▸
5.65 ▸ Bart Peeters - Brombeer ▸
4.87 ▸ Froukje - Niets Tussen ▸
4.87 ▸ Mauro Pawlowski - Godmade Trouble ▸
6.27 ▸ Selah Sue, TOBi - Hurray ▸
3.38 ▸ Yong Yello - Luchtkasteel ▸
6.14 ▸ Big Red Machine, Fleet Foxes, Anaïs Mitchell - Phoenix ▸
6.40 ▸ Ramkot - Fever ▸
5.80 ▸ Miles Kane - Don't Let It Get You Down ▸
6.95 ▸ DMA'S - We Are Midnight ▸
5.32 ▸ Good Morning - Country ▸
5.65 ▸ Water From Your Eyes - Track Five ▸
6.60 ▸ The Vaccines - Alone Star ▸
▶ LUISTERLIJST ▸ SPOTIFY ♫
De Alternatieve Hitlijst ▸ 2021 ◂ MusicMeter on Spotify - open.spotify.com
▶ NIEUWE LICHTING ▸ SEPTEMBER - WEEK 3/4 ▸ 15 NUMMERS
0.0 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸
0.0 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸
0.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸
0.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸
0.0 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸
0.0 ▸ MY BABY - it's a setup ▸
0.0 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸
0.0 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸
0.0 ▸ Sting - If It's Love ▸
0.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸
0.0 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸
0.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸
0.0 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸
0.0 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸
0.0 ▸ Zaz - Imagine ▸
▶ DEADLINE ▸ WO 29 SEP ▸ 23u
0
geplaatst: 23 september 2021, 08:05 uur
Volgens mij heeft Tourist LeMC hier aan (uncredited) leentjebuur gedaan ... Horen jullie 't ook?
0
geplaatst: 26 september 2021, 01:46 uur
Zal ik dan maar het startschot geven?
6.0 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸
7.0 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸
6.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸
5.5 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸
6.0 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸
6.5 ▸ MY BABY - it's a setup ▸
6.5 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸
6.5 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸
5.5 ▸ Sting - If It's Love ▸
6.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸
6.0 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸
5.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸
7.5 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸
5.5 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸
7.5 ▸ Zaz - Imagine ▸
PS: Het nummer waar Tourist LeMC al dan niet bewust van geleend heeft, is trouwens Shine van Years & Years. Dat muziekje, kan toch geen toeval zijn? Zaz levert mijn favoriet van de week, maakt mij goedgezind. Nazomer-feel, fijne afsluiter. En The Wombats weten mij ook te plezieren. Verder niets bijzonders. Vooral een zesjes-week.
6.0 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸
7.0 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸
6.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸
5.5 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸
6.0 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸
6.5 ▸ MY BABY - it's a setup ▸
6.5 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸
6.5 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸
5.5 ▸ Sting - If It's Love ▸
6.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸
6.0 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸
5.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸
7.5 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸
5.5 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸
7.5 ▸ Zaz - Imagine ▸
PS: Het nummer waar Tourist LeMC al dan niet bewust van geleend heeft, is trouwens Shine van Years & Years. Dat muziekje, kan toch geen toeval zijn? Zaz levert mijn favoriet van de week, maakt mij goedgezind. Nazomer-feel, fijne afsluiter. En The Wombats weten mij ook te plezieren. Verder niets bijzonders. Vooral een zesjes-week.
0
geplaatst: 26 september 2021, 18:49 uur
12.2 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸6.2
13.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸6.7
9.5 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸3.5
11.7 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸6.2
10.9 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸4.9
12.9 ▸ MY BABY - it's a setup ▸6.4
9.8 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸3.3
12.8 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸6.3
11.2 ▸ Sting - If It's Love ▸5.7
14.7 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸8.7
8.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸2.5
10.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸5.0
14.0 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸6.5
11.3 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸5.8
14.8 ▸ Zaz - Imagine ▸7.3
Veel 6jes inderdaad waarbij ik via de tienden nog wat onderscheid tussen de nummers probeer te maken. Aantal negatieve uitschieters natuurlijk ook.
My Baby heb ik ooit live gezien en dat vond ik geweldig. Van 'plaat' echter doet het me een stuk minder en deze zeker ook niet.
Zaz was wel leuk, geen idee waarom ik deze heb genegeerd tot nu toe, misschien omdat ik er van uitging dat het een cover was maar nee. Toch lijkt ze ook wel iets veranderd en is dit niet helemaal meer vergelijkbaar met de muziek van haar eerste 2 albums.
Tessa Rose Jackson's debuut vond ik erg goed, daarna ging ze zich Someone noemen en werd de muziek wat zweveriger en vond ik het wisselvallig worden. Nooit slecht, eerder weinig interessant. Echter, soms heeft ze een goed nummer en die vind ik dan meteen ook heel goed. Vorig jaar scoorde You Live in My Phone een top 10 bij mij en deze was ook aarid op weg die kant op maar ik vrees deat de concurrentie nu iets te groot is geworden om nog door te stijgen (deze week op #13). Maar wel weer een gaaf nummer dus.
13.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸6.7
9.5 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸3.5
11.7 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸6.2
10.9 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸4.9
12.9 ▸ MY BABY - it's a setup ▸6.4
9.8 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸3.3
12.8 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸6.3
11.2 ▸ Sting - If It's Love ▸5.7
14.7 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸8.7
8.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸2.5
10.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸5.0
14.0 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸6.5
11.3 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸5.8
14.8 ▸ Zaz - Imagine ▸7.3
Veel 6jes inderdaad waarbij ik via de tienden nog wat onderscheid tussen de nummers probeer te maken. Aantal negatieve uitschieters natuurlijk ook.
My Baby heb ik ooit live gezien en dat vond ik geweldig. Van 'plaat' echter doet het me een stuk minder en deze zeker ook niet.
Zaz was wel leuk, geen idee waarom ik deze heb genegeerd tot nu toe, misschien omdat ik er van uitging dat het een cover was maar nee. Toch lijkt ze ook wel iets veranderd en is dit niet helemaal meer vergelijkbaar met de muziek van haar eerste 2 albums.
Tessa Rose Jackson's debuut vond ik erg goed, daarna ging ze zich Someone noemen en werd de muziek wat zweveriger en vond ik het wisselvallig worden. Nooit slecht, eerder weinig interessant. Echter, soms heeft ze een goed nummer en die vind ik dan meteen ook heel goed. Vorig jaar scoorde You Live in My Phone een top 10 bij mij en deze was ook aarid op weg die kant op maar ik vrees deat de concurrentie nu iets te groot is geworden om nog door te stijgen (deze week op #13). Maar wel weer een gaaf nummer dus.
1
geplaatst: 26 september 2021, 21:13 uur
Zaz kende ik tot nu toe eigenlijk niet. Ik zal haar eerdere werk dus eens moeten beluisteren ...
0
geplaatst: 27 september 2021, 09:00 uur
20.2 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸8
20.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸7
15.5 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸6
17.7 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸6
17.9 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸7
18.9 ▸ MY BABY - it's a setup ▸6
16.8 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸7
20.8 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸8
18.2 ▸ Sting - If It's Love ▸7
21.7 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸7
14.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸6
18.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸8
21.0 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸7
19.3 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸8
22.8 ▸ Zaz - Imagine ▸8
Prijs voor beste lied van de week gaat naar Robert Plant & Alison Krauss. Niets wereldschokkend, maar gewoon een degelijk lied, zo'n beetje zoals dat van ABBA. Het is zeker niet hun beste lied, maar het is mooi om te luisteren, knap werk van die 70plussers. Ook de laatste twee franse nummers konden we wel bekoren. Fijne week wat mij betreft.
20.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸7
15.5 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸6
17.7 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸6
17.9 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸7
18.9 ▸ MY BABY - it's a setup ▸6
16.8 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸7
20.8 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸8
18.2 ▸ Sting - If It's Love ▸7
21.7 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸7
14.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸6
18.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸8
21.0 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸7
19.3 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸8
22.8 ▸ Zaz - Imagine ▸8
Prijs voor beste lied van de week gaat naar Robert Plant & Alison Krauss. Niets wereldschokkend, maar gewoon een degelijk lied, zo'n beetje zoals dat van ABBA. Het is zeker niet hun beste lied, maar het is mooi om te luisteren, knap werk van die 70plussers. Ook de laatste twee franse nummers konden we wel bekoren. Fijne week wat mij betreft.
0
geplaatst: 27 september 2021, 21:41 uur
23.2 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸3.0
27.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸7.0
22.7 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸7.2
24.7 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸7.0
19.9 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸2.0
24.7 ▸ MY BABY - it's a setup ▸5.8
23.0 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸6.2
29.8 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸9.0
25.5 ▸ Sting - If It's Love ▸7.3
29.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸7.3
20.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸6.0
25.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸6.5
28.4 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸7.4
25.3 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸6.0
30.0 ▸ Zaz - Imagine ▸7.2
27.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸7.0
22.7 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸7.2
24.7 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸7.0
19.9 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸2.0
24.7 ▸ MY BABY - it's a setup ▸5.8
23.0 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸6.2
29.8 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸9.0
25.5 ▸ Sting - If It's Love ▸7.3
29.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸7.3
20.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸6.0
25.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸6.5
28.4 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸7.4
25.3 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸6.0
30.0 ▸ Zaz - Imagine ▸7.2
0
geplaatst: 28 september 2021, 12:49 uur
30.0 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸6.80
35.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸8.00
25.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸2.30
27.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸2.30
27.5 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸7.60
28.5 ▸ MY BABY - it's a setup ▸3.80
27.5 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸4.50
32.5 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸2.70
30.5 ▸ Sting - If It's Love ▸5.00
31.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸2.00
21.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸1.00
30.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸5.50
35.4 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸7.00
26.5▸ Yan Wagner - Parfum ▸1.20
32.0 ▸ Zaz - Imagine ▸2.00
Geen sterke lichting, Amyl and The Sniffers stijgt er bovenuit, aardige songs van The Wombats, Ed Sheeran en Abba, hoewel die laatste 2 weinig in een alternatieve lijst te zoeken hebben, een paar wat saaie eentonige nummers, en een hele hoop crap.
35.7 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸8.00
25.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸2.30
27.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸2.30
27.5 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸7.60
28.5 ▸ MY BABY - it's a setup ▸3.80
27.5 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸4.50
32.5 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸2.70
30.5 ▸ Sting - If It's Love ▸5.00
31.0 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸2.00
21.5 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸1.00
30.5 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸5.50
35.4 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸7.00
26.5▸ Yan Wagner - Parfum ▸1.20
32.0 ▸ Zaz - Imagine ▸2.00
Geen sterke lichting, Amyl and The Sniffers stijgt er bovenuit, aardige songs van The Wombats, Ed Sheeran en Abba, hoewel die laatste 2 weinig in een alternatieve lijst te zoeken hebben, een paar wat saaie eentonige nummers, en een hele hoop crap.
0
geplaatst: 28 september 2021, 15:26 uur
Missen wij overigens niet de laagste binnenkomer in de Outlaw 41 van die week (op 40):
Geese - Low Era ???
Geese - Low Era ???
0
geplaatst: 28 september 2021, 19:10 uur
Yup. Maar ik kon de post niet meer editen toen. Komt morgen sowieso langs.
1
geplaatst: 28 september 2021, 20:01 uur
esteban schreef:
Zaz kende ik tot nu toe eigenlijk niet. Ik zal haar eerdere werk dus eens moeten beluisteren ...
Beginliedje van Vive le Velo (als je dat ooit gezien hebt) is van Zaz.Zaz kende ik tot nu toe eigenlijk niet. Ik zal haar eerdere werk dus eens moeten beluisteren ...
0
geplaatst: 28 september 2021, 20:16 uur
De intro herken ik wel, het programma nooit bekeken. Ik heb dus blijkbaar al van Zaz gehoord zonder het te weten.
0
geplaatst: 29 september 2021, 20:17 uur
37.2 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸ 7,2
42.5 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸ 6,8
29.5 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸ 4,5
32.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸ 5
33.5 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸ 6
34.0 ▸ MY BABY - it's a setup ▸ 5,5
31.5 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸ 4
37.0 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸ 4,5
37.0 ▸ Sting - If It's Love ▸ 6,5
37.2 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸ 6,2
27.2 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸ 6,2
36.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸ 5,5
41.4 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸ 6
32.5▸ Yan Wagner - Parfum ▸ 6
38.2 ▸ Zaz - Imagine ▸ 6,2
42.5 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸ 6,8
29.5 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸ 4,5
32.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸ 5
33.5 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸ 6
34.0 ▸ MY BABY - it's a setup ▸ 5,5
31.5 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸ 4
37.0 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸ 4,5
37.0 ▸ Sting - If It's Love ▸ 6,5
37.2 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸ 6,2
27.2 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸ 6,2
36.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸ 5,5
41.4 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸ 6
32.5▸ Yan Wagner - Parfum ▸ 6
38.2 ▸ Zaz - Imagine ▸ 6,2
0
geplaatst: 29 september 2021, 21:04 uur
43.7 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸ 6,5
51.5 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸ 9,0
34.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸ 4,5
38.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸ 6,0
39.0 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸ 5,5
39.0 ▸ MY BABY - it's a setup ▸ 5,0
38.0 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸ 6,5
43.5 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸ 6,5
43.8 ▸ Sting - If It's Love ▸ 6,8
44.2 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸ 7,0
33.2 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸ 6,0
43.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸ 7,0
49.7 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸ 8,3
37.5 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸ 5,0
44.5 ▸ Zaz - Imagine ▸ 6,3
51.5 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸ 9,0
34.0 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸ 4,5
38.0 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸ 6,0
39.0 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸ 5,5
39.0 ▸ MY BABY - it's a setup ▸ 5,0
38.0 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸ 6,5
43.5 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸ 6,5
43.8 ▸ Sting - If It's Love ▸ 6,8
44.2 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸ 7,0
33.2 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸ 6,0
43.0 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸ 7,0
49.7 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸ 8,3
37.5 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸ 5,0
44.5 ▸ Zaz - Imagine ▸ 6,3
0
geplaatst: 30 september 2021, 02:38 uur
Amy and The Sniffers en The Wombats konden jullie afgelopen week het meest bekoren.
De laatste lichting van september alweer, wat gaat het snel. Volgende woensdag weten we welke songs zich deze maand weten te kwalificeren voor de finalelijst.
Te beluisteren via Spotify.
6.24 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸
7.35 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸
4.85 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸
5.42 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸
5.57 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸
5.57 ▸ MY BABY - it's a setup ▸
5.42 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸
6.21 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸
6.25 ▸ Sting - If It's Love ▸
6.31 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸
4.74 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸
6.14 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸
7.10 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸
5.35 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸
6.35 ▸ Zaz - Imagine ▸
De Alternatieve Hitlijst ▸ 2021 ◂ MusicMeter on Spotify - open.spotify.com
0.0 ▸ Douglas Firs - At Least Once ▸
0.0 ▸ Eddie Vedder - Long Way ▸
0.0 ▸ Geese - Low Era ▸
0.0 ▸ Ist Ist - It Stops Where It Starts ▸
0.0 ▸ Josephine Odhil - Be Your Better Self ▸
0.0 ▸ Madrugada - Nobody Loves You Like I Do ▸
0.0 ▸ Placebo - Beautiful James ▸
0.0 ▸ The Slow Readers Club - Tell No Lies ▸
0.0 ▸ Snail Mail - Valentine ▸
0.0 ▸ Soulsister - Something I Need To Know ▸
0.0 ▸ Stereophonics - Haing On Your Hinges ▸
0.0 ▸ The Ward on Drugs, Lucius - I Don't Live Here Anymore ▸
0.0 ▸ Yard Act - The Overload ▸
De laatste lichting van september alweer, wat gaat het snel. Volgende woensdag weten we welke songs zich deze maand weten te kwalificeren voor de finalelijst.
Te beluisteren via Spotify.
▶ UITSLAG VORIGE RONDE
6.24 ▸ ABBA - Don't Shut Me Down ▸
7.35 ▸ Amyl and The Sniffers - Hertz ▸
4.85 ▸ Chillow, Joline Esalo - Gin Zin ▸
5.42 ▸ Cleo Sol - Don't Let It Go to Your Head ▸
5.57 ▸ Ed Sheeran - Shivers ▸
5.57 ▸ MY BABY - it's a setup ▸
5.42 ▸ My Morning Jacket - Regularly Scheduled Programming ▸
6.21 ▸ Robert Plant, Alison Krauss - Can't Let Go ▸
6.25 ▸ Sting - If It's Love ▸
6.31 ▸ Tessa Rose Jackson, Someone - I'm Not Leaving ▸
4.74 ▸ Tourist LeMC - Bal Aan De Voet ▸
6.14 ▸ Unknown Mortal Orchestra - That Life ▸
7.10 ▸ The Wombats - If You Ever Leave, I'm Coming with You ▸
5.35 ▸ Yan Wagner - Parfum ▸
6.35 ▸ Zaz - Imagine ▸
▶ LUISTERLIJST ▸ SPOTIFY ♫
De Alternatieve Hitlijst ▸ 2021 ◂ MusicMeter on Spotify - open.spotify.com
▶ NIEUWE LICHTING ▸ SEPTEMBER - WEEK 4/4 ▸ 13 NUMMERS
0.0 ▸ Douglas Firs - At Least Once ▸
0.0 ▸ Eddie Vedder - Long Way ▸
0.0 ▸ Geese - Low Era ▸
0.0 ▸ Ist Ist - It Stops Where It Starts ▸
0.0 ▸ Josephine Odhil - Be Your Better Self ▸
0.0 ▸ Madrugada - Nobody Loves You Like I Do ▸
0.0 ▸ Placebo - Beautiful James ▸
0.0 ▸ The Slow Readers Club - Tell No Lies ▸
0.0 ▸ Snail Mail - Valentine ▸
0.0 ▸ Soulsister - Something I Need To Know ▸
0.0 ▸ Stereophonics - Haing On Your Hinges ▸
0.0 ▸ The Ward on Drugs, Lucius - I Don't Live Here Anymore ▸
0.0 ▸ Yard Act - The Overload ▸
▶ DEADLINE ▸ WO 6 OKT ▸ 23u
* denotes required fields.