MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:

zoeken in:
geplaatst:
Madame Tussauds schenkt Rijksmuseum overbodige collectie.

geplaatst:
Sting neemt gouden plaat voor single Invisible Sun in ontvangst, maar denkt stiekem dat ie in het ootje genomen wordt…

geplaatst:
dix schreef:
In gedachten was Sting weer bij die ene nacht met Kim Kardashian.

Geniaal maar ik sta mij nu steeds af te vragen welke twee vrouwelijke rondingen hij nu in zijn handen in gedachten heeft. De bovenste of de onderste.

geplaatst:
meneer schreef:
Geniaal maar ik sta mij nu steeds af te vragen welke twee vrouwelijke rondingen hij nu in zijn handen in gedachten heeft. De bovenste of de onderste.
Haar voeten; zo groot is haar voorhoofd nu ook weer niet.

dix
Zoon probeert zijn vader ervan te weerhouden om de nieuwste release van Sting op te zetten.

Roodkapje trapt er geen tweede keer in.

Ongewenst neveneffect hittegolf baart RIVM zorgen. Jaap van Dissel: “Wat de hel?!”

Ontkennen had geen zin meer: Dracula definitief veroordeeld voor seksueel misbruik Roodkapje.

Damien is er helemaal klaar mee dat hij telkens weer aangezien wordt voor Roodkapje

Nieuwe bevruchtingsmethode als mislukt beschouwd.

Ja, het is daadwerkelijk een afbeelding van de hel; die jaren 80 inrichting .

De schmink, het capeje, de prikvork, de blik - de duivel zit in de details.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.