MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / FUNKY FRESH 4 THE 90’S: De grote Prince KO 1990-1999

zoeken in:
2-4

43. Man O’ War - I Rock, Therefore I Am

0-1

0-2

1-2

44. Loveleft, Loveright - Zannalee

0-1

1-3

45. Damn U - Come

0-1

2-3

3-3

Er zijn natuurlijke superieure versies van Come, maar in dit geval kies ik voor Damn U ten opzichte van de albumversie van Come.

Die tussenstand verbaast me.
Come is top 10 Prince 90's materiaal voor mij (schat ik zo even zonder echt een overzichtje te maken) met al dat getoeter.

Minneapolis schreef:
Come is top 10 Prince 90's materiaal voor mij (schat ik zo even zonder echt een overzichtje te maken) met al dat getoeter.

Voor mij nooit echt een favoriet, dus de keuze voor Damn u is niet heel moeilijk

Minneapolis schreef:

Ik ben groot liefhebber van Damn U, maar met Come heb ik wel iets en ik stem voor de underdog, mij verbaast het juist dat dat dus wel meevalt.

46. The Sacrifice of Victor - Rave Un2 the Joy Fantastic

1-2

1-3

2-4

47. Space - Elephants & Flowers

1-0

2-1
Beiden leuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:44 uur

geplaatst: vandaag om 18:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.