Muziek / Muziekgames / FUNKY FRESH 4 THE 90’S: De grote Prince KO 1990-1999
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2021, 14:37 uur
59. Tick, Tick, Bang - Jam of the Year
1-0 !
Favorietje (samen met Thieves, The Question of U, het schaamteloos weggestemde We can funk en natuurlijk Joy in repetition) van het imo wat ondergewaardeerde album.
Ik verwacht dat de Jam gaat winnen echter.
1-0 !
Favorietje (samen met Thieves, The Question of U, het schaamteloos weggestemde We can funk en natuurlijk Joy in repetition) van het imo wat ondergewaardeerde album.
Ik verwacht dat de Jam gaat winnen echter.
1
geplaatst: 24 maart 2021, 15:30 uur
2-0
Tick, Tick, Bang is heerlijk! En ook de oerversie van dat nummer.. Jam of the year.. leuk, maar geen klassieker.....
Tick, Tick, Bang is heerlijk! En ook de oerversie van dat nummer.. Jam of the year.. leuk, maar geen klassieker.....
0
geplaatst: 24 maart 2021, 23:29 uur
1-1
Door dit spelletje probeer ik het weer eens met Emancipation. De 2 NPG albums niet meegereken is het het eerste/oudste Prince album dat ik niet heb (wel aan deel als mp3).
En nog altijd voel ik geen verleiding het ding te kopen.
Door dit spelletje probeer ik het weer eens met Emancipation. De 2 NPG albums niet meegereken is het het eerste/oudste Prince album dat ik niet heb (wel aan deel als mp3).
1
geplaatst: 25 maart 2021, 08:53 uur
Minneapolis schreef:
1-1
1-1
Emancipation is echt de grootste teleurstelling die ik op het vlak van Prince-releases ooit gehad heb. Vooral door de hooggespannen verwachting van een vrije prince, drie c's van een uur... dat moest prachtig worden... maar helaas.. op een enkel nummer na, absolute deceptie...
0
geplaatst: 25 maart 2021, 20:04 uur
0
geplaatst: 25 maart 2021, 20:30 uur
62. Into the Light - Violet the Organ Grinder
1-0
Into the light vind ik een soort Dolphin met sax. Het clipje van Violet zag ik voor het eerst. Wel gezellige dames in die kooi, maar daarmee houdt het op.
1-0
Into the light vind ik een soort Dolphin met sax. Het clipje van Violet zag ik voor het eerst. Wel gezellige dames in die kooi, maar daarmee houdt het op.
0
geplaatst: 25 maart 2021, 23:38 uur
62. 4-1 .... verrassend dat niemand op Violet stemt... dacht dat dat een populaire track was.
63. 2-1
63. 2-1
* denotes required fields.