MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / FUNKY FRESH 4 THE 90’S: De grote Prince KO 1990-1999

zoeken in:
3-0

59. Tick, Tick, Bang - Jam of the Year

1-0 !

Favorietje (samen met Thieves, The Question of U, het schaamteloos weggestemde We can funk en natuurlijk Joy in repetition) van het imo wat ondergewaardeerde album.
Ik verwacht dat de Jam gaat winnen echter.

2-0

Tick, Tick, Bang is heerlijk! En ook de oerversie van dat nummer.. Jam of the year.. leuk, maar geen klassieker.....

60. One of Us - The Latest Fashion

0-1

59. 5-0

60. 0-3

1-4

61. New World - Wasted Kisses

1-0

1-1
Door dit spelletje probeer ik het weer eens met Emancipation. De 2 NPG albums niet meegereken is het het eerste/oudste Prince album dat ik niet heb (wel aan deel als mp3).
En nog altijd voel ik geen verleiding het ding te kopen.

1-2

2-3

Minneapolis schreef:
1-1
Door dit spelletje probeer ik het weer eens met Emancipation. De 2 NPG albums niet meegereken is het het eerste/oudste Prince album dat ik niet heb (wel aan deel als mp3).
En nog altijd voel ik geen verleiding het ding te kopen.

Emancipation is echt de grootste teleurstelling die ik op het vlak van Prince-releases ooit gehad heb. Vooral door de hooggespannen verwachting van een vrije prince, drie c's van een uur... dat moest prachtig worden... maar helaas.. op een enkel nummer na, absolute deceptie...

62. Into the Light - Violet the Organ Grinder

1-0

Into the light vind ik een soort Dolphin met sax. Het clipje van Violet zag ik voor het eerst. Wel gezellige dames in die kooi, maar daarmee houdt het op.

63. Now - What’s My Name

1-0

62. 4-1 .... verrassend dat niemand op Violet stemt... dacht dat dat een populaire track was.
63. 2-1

Een nipte 4-1

64. Loose! - Circle of Amour

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.