Muziek / Muziekgames / FUNKY FRESH 4 THE 90’S: De grote Prince KO 1990-1999
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2021, 14:48 uur
Minneapolis schreef:
Misschien ben ik de uitzondering, maar ik ben helemaal niet zo wild van de hits van D&P.
Vooral Cream niet. Het hiphoppige Get Off vond ik vooral erg leuk om op te dansen in dat verschrikkelijke house tijdperk, maar het best succesvolle album vond ik voornamelijk leuk door de midtempo songs.
(quote)
Misschien ben ik de uitzondering, maar ik ben helemaal niet zo wild van de hits van D&P.
Vooral Cream niet. Het hiphoppige Get Off vond ik vooral erg leuk om op te dansen in dat verschrikkelijke house tijdperk, maar het best succesvolle album vond ik voornamelijk leuk door de midtempo songs.
Ha grappig, want voor mij steken vooral de hits er bovenuit op die plaat (en dan met name het titelnummer en Cream)
0
geplaatst: 27 maart 2021, 15:07 uur
70. Dionne - Joy in Repetition
0-1
Top 3 zeker voor mij. Misschien wel no.1
0-1
Top 3 zeker voor mij. Misschien wel no.1
0
geplaatst: 28 maart 2021, 12:18 uur
Ik dacht ook: "come on everybody..."
Edit: ik weet niet of je "Come" of deze imo wat minder bijzondere "Come on" bedoelt, maar ze liggen er inderdaad allebei uit.
1
geplaatst: 28 maart 2021, 17:36 uur
Minneapolis schreef:
Edit: ik weet niet of je "Come" of deze imo wat minder bijzondere "Come on" bedoelt, maar ze liggen er inderdaad allebei uit.
(quote)
Oei, dacht dat de vorige battle Come eruit lag. Maar come on, die was dus al niet door?
Sowieso onderschat plaatje van Prince
0
geplaatst: 28 maart 2021, 20:25 uur
Het origineel van Betcha by Golly Wow van de Stylistics vind ik al wat beter, maar de reggae versie van Errol Dunkley (begin jaren 80??) heeft sterk mijn voorkeur.
0
geplaatst: 28 maart 2021, 20:38 uur
74. Arrogance - The Love We Make
0-1
Net als Rave Un2 bevat Emancipation (naast een paar leuke nummers) één echte topper.
Vind ik dan..
0-1
Net als Rave Un2 bevat Emancipation (naast een paar leuke nummers) één echte topper.
Vind ik dan..
* denotes required fields.