menu

Muziek / Muziekgames / Songs with Horse in the Title K.O.

zoeken in:
Zack
5-4

had gedacht dat dit al 6-1 was...2e kende ik ook niet

avatar van Rudi S
Echt niet , toch een metal klassiekertje

avatar van Simon77
6-4

avatar van johan de witt
Mooie finale, al had Luv’ er moeten staan !

avatar van luigifort
FINALE! Tot de 6, 2 verschil!

Patti Smith - Land: Horses / Land of a Thousand Dances vs. The Rolling Stones - Wild Horses


avatar van Poek
En weer legt een moderne klassieker het af tegen een oubollig nummer. Zeg er wat van Gretz!

avatar van luigifort
Alleen maar omdat iets een recent nummer is betekent niet dat het meteen een moderne klassieker is...

avatar van laxus11
1-1




avatar van Gretz
Poek schreef:
En weer legt een moderne klassieker het af tegen een oubollig nummer. Zeg er wat van Gretz!

Onbegrijpelijk dat Wild Horses hier populairder is dan deze meesterlijke Kacey
Ik had niet anders verwacht, maar toch leuk dat het nog lang spannend is

avatar van Gretz
4-2 nooooo contest

avatar van Gretz
Zack schreef:
2e kende ik ook niet

In 2017 dus onder een steen geleefd? Afkomstig van een van de meest gehypete platen van het jaar, op MuMe en ver daarbuiten. Viervoudig grammywinnaar

avatar van johan de witt
Vooral dat laatste zegt héél veel

avatar van Gretz
johan de witt schreef:
Vooral dat laatste zegt héél veel

Voor de brede muziekliefhebber was ze in dat jaar in ieder geval niet te missen. Maar ik kan me voorstellen dat als je vooral oude plaatjes luistert dat je Kacey dan wel redelijk over het hoofd gezien kunt hebben

avatar van Arrie
5-2

avatar van luigifort
Denk dat mijn fave artiesten nog nooit een grammy gewonnen hebben, werd altijd uitgereikt aan de onzinartiesten. Amerikanen hebben er geen verstand van...

avatar van johan de witt
Is eerder een bevestiging dat je géén goeie muziek hebt gemaakt inderdaad, als je die wint.

avatar van Poek
johan de witt schreef:
Is eerder een bevestiging dat je géén goeie muziek hebt gemaakt inderdaad, als je die wint.


R.E.M. moest inderdaad een zeiknummer maken om een grammy te winnen.

avatar van johan de witt
Ja nominaties tellen niet, daar zitten wel vaak leuke bij

avatar van luigifort
Out of Time was genomineerd, Unplugged van Clapton won, need i say more

avatar van Poek
johan de witt schreef:
Ja nominaties tellen niet, daar zitten wel vaak leuke bij


Ik zie drie keer 'won' staan?

avatar van luigifort
En op wie stem je? Patti of Stones?

avatar van Poek
Hm, lood of oud ijzer, lastige keuze!

avatar van Gretz
johan de witt schreef:
Is eerder een bevestiging dat je géén goeie muziek hebt gemaakt inderdaad, als je die wint.

In de country(pop)scene ligt dat toch iets anders.

Van alternatieve muziek heeft het comité normaal weinig kaas gegeten, behalve het gezegende jaar 2018 waarin Sleep Well Beast ook een trofee kreeg

avatar van Edgar18
5-3

avatar van Rudi S
6-3

Mume grammy


avatar van Johnny Marr
Prachtige winnaar Was ook wel een geweldige finale. Gisteren Wild Horses nog gehoord in Bojack Horseman, hoe toepasselijk kun je zijn, ik ging stuk

avatar van Gretz
Thanks luigifort, heb deze sinds kort op plaat

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.