MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Back to the beginning (KO)

zoeken in:
Leuk dat je aansluit wibro. Nominaties weliswaar gemist, maar gelukkig nog helemaal in het begin van ronde 1 dit topic ontdekt. Lekker meestemmen dus.

Ast
6. Vic Damone - I Have but One Heart vs Lonnie Johnson - Uncle Ned, Don't Use Your Head

1-0

2-0

2-1

Oef, Woody Guthrie er al uit in de eerste ronde. Dat vind ik toch wel schokkend
(had inderdaad wel een sterke tegenstander)

7. Ernest Tubb - Walking The Floor Over You vs Robert Johnson - Come On In My Kitchen

0-1

1-2

3-2 net aan

8. Sarah Vaughan - It's Magic vs Roy Acuff and His Crazy Tennesseeans - Wabash Cannon Ball

0-0

Makkie!

2-0

2-1

Hier hoefde ik inderdaad niet lang over na te denken

3-1

Ast
4-2

Ast
9. The Orioles - It's Too Soon to Know vs Blind Blake - Diddie Wa Diddie

1-1

Altijd gedacht van The Orioles dat hun 1953 song "Crying in the Chapel" hun debuut was. Dat was dus dit nummer uit 1948. Wel enigszins teleurstellend. Moesten dus nog duidelijk hun draai vinden.

1/2

Dit is een zéér moeilijke keuze! Beide genres zijn mij zeer lief... Maar het wordt Blind Blake, van wie ik (volgens plan) nog altijd een cd moet kopen.

1-3

1-4, maar minimaal verschil ook voor mij

10. Vaughn Monroe - Rum & Coca-Cola vs Louis Armstrong - Blueberry Hill

0-1

Ast
0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 10:38 uur

geplaatst: vandaag om 10:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.