Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1998
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2021, 00:25 uur
33. Ultimate Kaos - My lover Vs. B*Witched - C'est La Vie
1-0 dan maar
1-0 dan maar
0
geplaatst: 2 juli 2021, 00:38 uur
Geen Casanova, geen punten. Niets aan te doen, C'est La Vie!
1-1
1-1
0
geplaatst: 2 juli 2021, 00:55 uur
LucM schreef:
Next - Too Close
Next - Too Close
Wait, what? Die 2de single van Blue was een cover? Ik heb die versie van Next nooit gehoord, denk ik. Of het is mij in ieder geval niet bijgebleven.
0
geplaatst: 2 juli 2021, 01:00 uur
Ik wist dan weer niet dat Blue het gecoverd had, want, gaan we weer... Blue scoorde toen nog geen hits in Nederland. Geen enkele single van het eerste album haalde de Top 40 terwijl ik zie dat ze in België daar al drie top 10-hits mee scoorden, All Rise zelfs nr. 2.
0
geplaatst: 2 juli 2021, 08:51 uur
34. Honeyz - Finally Found Vs. Vengaboys - Boom Boom Boom Boom
0-1
0-1
1
geplaatst: 2 juli 2021, 09:11 uur
Arrie schreef:
Ik wist dan weer niet dat Blue het gecoverd had, want, gaan we weer... Blue scoorde toen nog geen hits in Nederland. Geen enkele single van het eerste album haalde de Top 40 terwijl ik zie dat ze in België daar al drie top 10-hits mee scoorden, All Rise zelfs nr. 2.
Ook gezien, Blue werd met een jaar vertraging opgepikt in Nederland en hun toch wel erg goed scorende eerste hits wereldwijd, waar ze meteen bekend mee werden, raakten in NL (later dus) amper van de grond. Het kan vreemd lopen allemaal.
Tja, ik vind zo'n dingen interessant, héhé.
0
geplaatst: 2 juli 2021, 11:16 uur
1-5
35. Marco Borsato - De Bestemming Vs. Volumia! - Hou Me Vast
0-1 duelletje hoor
35. Marco Borsato - De Bestemming Vs. Volumia! - Hou Me Vast
0-1 duelletje hoor
* denotes required fields.