MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1998

zoeken in:

3-5

32. Next - Too Close Vs. Dario G - Carnaval De Paris

moeilijk weer

0-1

0-3

33. Ultimate Kaos - My lover Vs. B*Witched - C'est La Vie

1-0 dan maar

Geen Casanova, geen punten. Niets aan te doen, C'est La Vie!

1-1

LucM schreef:
Next - Too Close

Wait, what? Die 2de single van Blue was een cover? Ik heb die versie van Next nooit gehoord, denk ik. Of het is mij in ieder geval niet bijgebleven.

Ik wist dan weer niet dat Blue het gecoverd had, want, gaan we weer... Blue scoorde toen nog geen hits in Nederland. Geen enkele single van het eerste album haalde de Top 40 terwijl ik zie dat ze in België daar al drie top 10-hits mee scoorden, All Rise zelfs nr. 2.

1-2

1-3 Leuk nummer wel

1-4

34. Honeyz - Finally Found Vs. Vengaboys - Boom Boom Boom Boom

0-1

0-2

Arrie schreef:
Ik wist dan weer niet dat Blue het gecoverd had, want, gaan we weer... Blue scoorde toen nog geen hits in Nederland. Geen enkele single van het eerste album haalde de Top 40 terwijl ik zie dat ze in België daar al drie top 10-hits mee scoorden, All Rise zelfs nr. 2.

Ook gezien, Blue werd met een jaar vertraging opgepikt in Nederland en hun toch wel erg goed scorende eerste hits wereldwijd, waar ze meteen bekend mee werden, raakten in NL (later dus) amper van de grond. Het kan vreemd lopen allemaal. Tja, ik vind zo'n dingen interessant, héhé.

1-5

35. Marco Borsato - De Bestemming Vs. Volumia! - Hou Me Vast

0-1 duelletje hoor

Jeetje.

2-1

Die tweede helft van De Bestemming doet het hem wel.

3-1

4-2

Eigen pulp eerst. Oh wacht...

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.