MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 K.O.

zoeken in:

dumb_helicopter schreef:
Waarom geen 2 verschil meer, Luigifort?

Ik placht in K.O.'s een beetje het volgende stramien aan te houden:

Voorronde, tot de 5, 1 verschil.
Ronde 1, tot de 5, 2 verschil.
Ronde 2, tot de 6, 1 verschil.
Ronde 3, tot de 6, 2 verschil.
Ronde 4, tot de 7, 1 verschil.

etc.

luigifort schreef:
(quote)

Ik placht in K.O.'s een beetje het volgende stramien aan te houden:

Voorronde, tot de 5, 1 verschil.
Ronde 1, tot de 5, 2 verschil.
Ronde 2, tot de 6, 1 verschil.
Ronde 3, tot de 6, 2 verschil.
Ronde 4, tot de 7, 1 verschil.

etc.

Is het niet eerlijker om 2 verschil aan te houden zodat niet enkel de snelste users kiezen, maar bij moeilijkere battles een groter segment van de MuMegemeenschap kan mee oordelen?

4. Bob Dylan - Desolation Row vs. The Cure - Sinking

1-0

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Is het niet eerlijker om 2 verschil aan te houden zodat niet enkel de snelste users kiezen, maar bij moeilijkere battles een groter segment van de MuMegemeenschap kan mee oordelen?

Dat zat in mijn hoofd bij tot de 5. Bij 6 dacht ik dat dat wel minder zou zijn. 6 users die allemaal op dezelfde stemmen komt niet zoveel voor. Sowieso, tussen die snelste users verschillen ook de smaken... Het is niet zo dat ineens alleen alle Elliott Smith users op dat moment online zijn...

luigifort schreef:
(quote)

Dat zat in mijn hoofd bij tot de 5. Bij 6 dacht ik dat dat wel minder zou zijn. 6 users die allemaal op dezelfde stemmen komt niet zoveel voor. Sowieso, tussen die snelste users verschillen ook de smaken... Het is niet zo dat ineens alleen alle Elliott Smith users op dat moment online zijn...

5 of 6 verschilt ook niet in die mate. Ik vind vooral de hard stop bij 6 spijtig, zeker wanneer het erg spannend is. Voor mij mag het dan gerust verder gaan tot er een voldoende groot verschil is tussen beide nummers.

Ik neem je punt in overweging mee naar een evt volgende ronde.

Zack
6-0

Zack
5. Bruce Springsteen - Jungleland vs. The Beatles - Something

Zack
0-3

1-3

6-3 nog voor Sinking

Het stemniveau is aan het zinken hier...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.