Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2021, 20:02 uur
dumb_helicopter schreef:
Wel bizarre uitschakeling van Fix You. Vreemde snuiters hier op MuMe.
Wel bizarre uitschakeling van Fix You. Vreemde snuiters hier op MuMe.
Eén van de meest afgrijselijke gedrochten ooit, we hadden het hier dus voor de verandering een keertje helemaal goed

0-2
0
geplaatst: 26 juli 2021, 20:05 uur
ArthurDZ schreef:
Eén van de meest afgrijselijke gedrochten ooit, we hadden het hier dus voor de verandering een keertje helemaal goed
0-2
(quote)

0-2
Blijven luisteren, Arthur! Ooit valt dat kwartje wel.

1
geplaatst: 26 juli 2021, 20:15 uur
Het is niet omdat het een rocknummer is dat vorig decennium in de playlist van StuBru zat, dat het automatisch een goed nummer is hé, hopelijk valt bij jou ooit dàt kwartje!
Haha sorry, kon het echt niet laten. Schot voor open doel

0
geplaatst: 26 juli 2021, 20:27 uur
4-4
Dat is nochtans een van de meest masochistische opmerkingen die ik hier op het forum voorbij heb zien komen
Dat is nochtans een van de meest masochistische opmerkingen die ik hier op het forum voorbij heb zien komen

0
geplaatst: 26 juli 2021, 20:55 uur
391. Weezer - Island in the Sun vs. Marianne Faithfull - The Ballad Of Lucy Jordan
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 juli 2021, 21:30 uur
ArthurDZ schreef:
Het is niet omdat het een rocknummer is dat vorig decennium in de playlist van StuBru zat, dat het automatisch een goed nummer is hé, hopelijk valt bij jou ooit dàt kwartje!
(quote)
Nah, mij heb je niet liggen. Stem nu gewoon op Weezer en dan is deze onzin over. Willy

0
geplaatst: 26 juli 2021, 21:36 uur
392. Nick Cave And The Bad Seeds - The Weeping Song vs. Jefferson Airplane - White Rabbit
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 juli 2021, 21:36 uur
dumb_helicopter schreef:
Nah, mij heb je niet liggen. Stem nu gewoon op Weezer en dan is deze onzin over. Willy
(quote)
Helaasch! Pinkerton en de singles van het debuut vind ik erg goed, verder is Weezer niet echt mijn band

0-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.