Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 K.O.
zoeken in:
4
geplaatst: 19 juli 2021, 17:37 uur
Gretz schreef:
Is het pure willekeur welke nummers eerst een voorronde moeten spelen? Want England stond vorig jaar #336. Je zou zeggen dat dat hoog genoeg is voor een bye
(quote)
Is het pure willekeur welke nummers eerst een voorronde moeten spelen? Want England stond vorig jaar #336. Je zou zeggen dat dat hoog genoeg is voor een bye
Alles is in random.org gegooid en de eerste 904 songs spelen een voorronde, had ook de middelste 904 of de laatste 904 kunnen zijn, vrij willekeurig dus. Niet kijken naar posities niks, geen gewogen loting bullshit zoals in de grote ladder etc. As transparent as hell

1
geplaatst: 19 juli 2021, 18:17 uur
Gretz schreef:
(quote)
Ben het helemaal eens , ik bedoel Real Madrid of PSG spelen in de Champignons League ook geen voorronde.
Wel zou ik liever i.p.v. The National een vrijstelling voor Eefje zien, dit ook i.v.m. dat vrouwen quotum gedoe hier en daar en Luigi kan dan waarschijnlijk nog subsidie krijgen.
Maar Eefje is nu al door

0
geplaatst: 19 juli 2021, 18:24 uur
66. Roberta Flack - Compared to What vs. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
0-1
0-1
2
geplaatst: 19 juli 2021, 18:26 uur
Rudi S schreef:
Ben het helemaal eens , ik bedoel Real Madrid of PSG spelen in de Champignons League ook geen voorronde.
Wel zou ik liever i.p.v. The National een vrijstelling voor Eefje zien, dit ook i.v.m. dat vrouwen quotum gedoe hier en daar en Luigi kan dan waarschijnlijk nog subsidie krijgen.
Maar Eefje is nu al door
(quote)
Maar Eefje is nu al door
Nee Joh
0
geplaatst: 19 juli 2021, 18:37 uur
67. London Grammar - Wasting My Young Years vs. The Rolling Stones - She's A Rainbow
0-1
0-1
0
geplaatst: 19 juli 2021, 18:50 uur
68. Blue Öyster Cult - (Don't Fear) The Reaper vs. The Chameleons - Swamp Thing
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 juli 2021, 19:57 uur
69. Sufjan Stevens - Mystery Of Love vs. Morrissey - Irish Blood, English Heart
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.