MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 K.O.

zoeken in:

Gretz schreef:
(quote)

Is het pure willekeur welke nummers eerst een voorronde moeten spelen? Want England stond vorig jaar #336. Je zou zeggen dat dat hoog genoeg is voor een bye

Alles is in random.org gegooid en de eerste 904 songs spelen een voorronde, had ook de middelste 904 of de laatste 904 kunnen zijn, vrij willekeurig dus. Niet kijken naar posities niks, geen gewogen loting bullshit zoals in de grote ladder etc. As transparent as hell

5-2

Gretz schreef:
(quote)

Is het pure willekeur welke nummers eerst een voorronde moeten spelen? Want England stond vorig jaar #336. Je zou zeggen dat dat hoog genoeg is voor een bye

Ben het helemaal eens , ik bedoel Real Madrid of PSG spelen in de Champignons League ook geen voorronde.
Wel zou ik liever i.p.v. The National een vrijstelling voor Eefje zien, dit ook i.v.m. dat vrouwen quotum gedoe hier en daar en Luigi kan dan waarschijnlijk nog subsidie krijgen.

Maar Eefje is nu al door

66. Roberta Flack - Compared to What vs. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out

0-1

0-3

Rudi S schreef:
(quote)

Ben het helemaal eens , ik bedoel Real Madrid of PSG spelen in de Champignons League ook geen voorronde.
Wel zou ik liever i.p.v. The National een vrijstelling voor Eefje zien, dit ook i.v.m. dat vrouwen quotum gedoe hier en daar en Luigi kan dan waarschijnlijk nog subsidie krijgen.

Maar Eefje is nu al door

Nee Joh

Dat was een lichtflits..

67. London Grammar - Wasting My Young Years vs. The Rolling Stones - She's A Rainbow

0-1

0-2

1-2

1-3

1-5

68. Blue Öyster Cult - (Don't Fear) The Reaper vs. The Chameleons - Swamp Thing

1-0

1-5

2-5....

69. Sufjan Stevens - Mystery Of Love vs. Morrissey - Irish Blood, English Heart

1-0

1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:35 uur

geplaatst: vandaag om 13:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.