MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 2000

zoeken in:
Nooit gehoord van Arcade Fire?

Pure Shores > alles van Arcade Fire

4-1

Onlosmakelijk verbonden met The Beach, I love that movie.

LucM schreef:
Nooit gehoord van Arcade Fire?

Arcade wie? Doet geen belletje rinkelen nee.

Ik was niet zo duidelijk, ik bedoelde eerder 'beter werden ze niet meer gemaakt qua in de jaren '00 qua hitparadepop'. Maar Pure Shores kan absoluut mee met het beste van Arcade Fire vind ik, en dit komt van iemand die op Everything Now na al hun albums minstens 4.5* heeft gegeven.

Pure Shores behoort tot het beste van de (over het algemeen zwakke) hitparadepop van de jaren '00, daar ben ik het wel mee eens (mag deze KO winnen).

5-1

The Beach

LucM schreef:
Pure Shores behoort tot het beste van de (over het algemeen zwakke) hitparadepop van de jaren '00, daar ben ik het wel mee eens (mag deze KO winnen).

Vorig jaar heb ik een top 100 gepresenteerd, waarin ik Pure Shores op 45 had gezet, waarbij het hoorde tot de tien hoogste 00's-nummers in mijn top 100. Hitparadepop of niet. Gewoon één van de allermooiste nummers die ik ken.

7-1

3 Doors Down wint van Destiny's Child

5. Toploader - Dancing In The Moonlight Vs. Bomfunk MC's - Freestyler

0-1 nipt, vind dit beiden fijne nummers.

1-6

Voor mij is Freestyler finale-materiaal.

6. Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Still D.R.E. Vs .Zombie Nation - Kernkraft 400

Pfoe

5 3 dan maar

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.