MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 2002

zoeken in:

9-7 ik wonder ook van de zwakke nummers die doorgaan steeds

De kwartfinales!

We spelen tot de 9 en 2 verschil!

1. Within Temptation - Mother Earth Vs. Christina Aguilera featuring Redman - Dirrty
2. Within Temptation - Ice Queen Vs. Kylie Minogue - In Your Eyes
3. Truth Hurts (featuring Rakim) - Addictive Vs. Groove Armada - My Friend
4. Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor Vs. Sophie Ellis-Bextor - Get Over You

1. Within Temptation - Mother Earth Vs. Christina Aguilera featuring Redman - Dirrty

1-0

3-5

Al vind ik geen van beide geweldig. De grote favorieten, op twee na, zijn de afgelopen ronde gesneuveld.

Gretz Jij weet het vast wel. Is het de eerste keer in dit spel dat de kwartfinales vrijwel volledig uit vrouwelijke vocalen bestaat?

(klein stukje mannelijke rap in Addictive uitgezonderd)
(oja, ook nog een heel klein stukje mannenstem in My Friend)
Edit: En een featuring van Redman inderdaad.

johan de witt schreef:
(quote)

Dat is jammer ja. Ik hoop dat de winst dit jaar naar een (of meer) vrouw(en) gaat

Mijn wens van pagina 1 komt sowieso wel uit inderdaad.
Al mis ik wat Russische lesbiennes.

johan de witt schreef:
(quote)

Al mis ik wat Russische lesbiennes.

De dingen die jij allemaal zegt!

Gewoon 2x die prut van WT bij de laatste 8 nummer, hoe krijgen we het voor elkaar!

Poek schreef:
Gretz Jij weet het vast wel. Is het de eerste keer in dit spel dat de kwartfinales vrijwel volledig uit vrouwelijke vocalen bestaat?

(klein stukje mannelijke rap in Addictive uitgezonderd)
(oja, ook nog een heel klein stukje mannenstem in My Friend)

Redman is verbaasd momenteel.

4-9

2. Within Temptation - Ice Queen Vs. Kylie Minogue - In Your Eyes

Pffff ... Moeilijk kiezen hoor. Beide hadden beter tegen één uit de vorige battle gestaan. Dan toch maar Kylie Minogue.

3-3

https://64.media.tumblr.com/a6e272fa71566e42e75e7a7c54ccd47f/75ef830f60440e54-94/s540x810/0b5acca4866ef5e1c10cfe4deb27884c6dc60d08.gifv

Gast
geplaatst: vandaag om 20:16 uur

geplaatst: vandaag om 20:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.