Muziek / Muziekgames / MuMe's toplijst K.O. 1967
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 22:26 uur
6. Sam Rivers - Points of Many Returns vs. Bob Dylan - All Along the Watchtower
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 06:59 uur
7. Love - Alone Again Or vs. The Jimi Hendrix Experience - Foxy Lady
0-1
0-1
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 07:45 uur
8. Cream - Sunshine of Your Love vs. Wilson Pickett - I Need a Lot of Loving Every Day
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 10:11 uur
4-4
Beste nummer van Cream tegen een gewoon liedje van Wilson Pickett zou je zeggen... (die heeft veel betere gemaakt).
Bovendien heeft Sunshine of Your Love toch wel een beetje een jazzy en zeker een bluesy inslag.
Of ligt het aan Clapton? Zijn er hier van die Clapton haters of iets in die richting?
Beste nummer van Cream tegen een gewoon liedje van Wilson Pickett zou je zeggen... (die heeft veel betere gemaakt).
Bovendien heeft Sunshine of Your Love toch wel een beetje een jazzy en zeker een bluesy inslag.

Of ligt het aan Clapton? Zijn er hier van die Clapton haters of iets in die richting?
0
geplaatst: 19 oktober 2021, 10:27 uur
Clapton is een beetje not done om fan van te zijn, net als een Dire Straits bv, daar kun je niet mee thuis komen...
1
geplaatst: 19 oktober 2021, 10:31 uur
luigifort schreef:
Clapton is een beetje not done om fan van te zijn, net als een Dire Straits bv, daar kun je niet mee thuis komen...
Ja, zoiets zit erachter. Maar er is volgens mij niet één Clapton. We hebben het hier over de bluesy Clapton uit de jaren '60/begin jaren '70 uit John Mayall & The Bluesbreakers, Cream, Blind Faith & Derek & the Dominos. Toen was Clapton nog God, begreep ik.
1
geplaatst: 19 oktober 2021, 10:35 uur
Hij heeft met zijn Unplugged sessie veel krediet verbruid bij de diehard fans. Volgens mij won hij er een grammy mee, maarja alleen kutartiesten en kutalbums winnen grammies (schrijf je dat zo?)...
1
geplaatst: 19 oktober 2021, 10:38 uur
luigifort schreef:
Volgens mij won hij er een grammy mee, maarja alleen kutartiesten en kutalbums winnen grammies (schrijf je dat zo?)...
Volgens mij won hij er een grammy mee, maarja alleen kutartiesten en kutalbums winnen grammies (schrijf je dat zo?)...
Ik dacht wat grammies dope en grammys als prijs.

1
geplaatst: 19 oktober 2021, 11:21 uur
Vreemd idd, zou denken dat Cream dit met de vingers in de neus wint. Wat jij, ArthurDZ?
* denotes required fields.