Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2023, 14:58 uur
Go Go Deathspell!
5-3
4. Deathspell Omega - Mass Grave Aesthetics vs. Death Angel - Lord of Hate
1-0
5-3
4. Deathspell Omega - Mass Grave Aesthetics vs. Death Angel - Lord of Hate
1-0
1
geplaatst: 19 december 2023, 09:40 uur
Groot zwak voor Death Angel, maar op het fraaie intro na is dit niet bepaald mijn favoriete nummer. Dus toch wéér DsO door.
5-4
5-4
0
geplaatst: 19 december 2023, 09:42 uur
5. Metallica - All Nightmare Long vs. Grand Magus - Like the Oar Strikes the Water
Makkelijkste battle van deze ronde, van dit jaar, ooit.
0-1
Makkelijkste battle van deze ronde, van dit jaar, ooit.
0-1
0
geplaatst: 19 december 2023, 11:33 uur
Nou..., dat is maar de vraag of dit een makkelijke battle is?
Ik waardeer de expertise en professionele analyses van mijn bovenbuurman in zijn vele schrijfsels zeer, echter in dit geval vind ik zijn opvatting wel erg kort door de bocht.
1-1
Ik waardeer de expertise en professionele analyses van mijn bovenbuurman in zijn vele schrijfsels zeer, echter in dit geval vind ik zijn opvatting wel erg kort door de bocht.
1-1
0
geplaatst: 19 december 2023, 11:47 uur
Beide niet heel denderend, maar Grand Magus klinkt toch vele malen relevanter en bezielender dan de uitgebluste dertien-in-een-dozijn metal van Metallica. Roerend eens dus met mijn boven-bovenbuurman.
1-2
1-2
1
geplaatst: 19 december 2023, 14:48 uur
Ik vind deze tussenstand toch wel bijzonder, frappant en eigenlijk ook wel onthutsend.
Gelukkig valt over smaak te twisten.
Gelukkig valt over smaak te twisten.
1
geplaatst: 19 december 2023, 18:50 uur
Johnny Marr schreef:
Bump.
Wees een verstandig en wijs man: als jij je keuze nu even herziet, dan hoef je niks te bumpen. Bump.
Met andere woorden: lúister Grand Magus gewoon ook even.

0
geplaatst: 19 december 2023, 19:15 uur
EvilDrSmith schreef:
Met andere woorden: lúister Grand Magus gewoon ook even.
(quote)
Wees een verstandig en wijs man: als jij je keuze nu even herziet, dan hoef je niks te bumpen. Met andere woorden: lúister Grand Magus gewoon ook even.
Helaas, de matige vocalen verpesten het nummer van Grand Magus voor mij.
0
geplaatst: 19 december 2023, 19:27 uur
Johnny Marr schreef:
Helaas, de matige vocalen verpesten het nummer van Grand Magus voor mij.
¿Qué? Okay, die zag ik even niet aankomen. Ik schreef zojuist nog over smaak valt te twisten, maar jij maakt het op deze manier wel heel makkelijk twistbaar. Helaas, de matige vocalen verpesten het nummer van Grand Magus voor mij.
Die gozert is fokking briljant man! Niveau Mats Levén, Jeff Scott Soto, Robert Lowe. Damn, man! Hahahahaha!
1
geplaatst: 19 december 2023, 19:36 uur
Ik bump Grand Magus wel ff door!!
4-5
Ik word iets nerveus van deze van Metallica!!
4-5
Ik word iets nerveus van deze van Metallica!!

0
geplaatst: 19 december 2023, 20:14 uur
Ik anno 2023 na een reis terug in de tijd richting 2008: Dat ze een voorbeeld nemen aan Testament, die gozers van Metallica! 
0-1
Al was, als het van mij had afgehangen, Metallica wel doorgegaan naar ronde 2. Sterker nog (al is het eigenlijk echt te lang geleden dat ik die plaat nog 'ns deftig heb beluisterd): ik vind Death Magnetic gewoon hun beste na het jaren '80-werk.

0-1
Al was, als het van mij had afgehangen, Metallica wel doorgegaan naar ronde 2. Sterker nog (al is het eigenlijk echt te lang geleden dat ik die plaat nog 'ns deftig heb beluisterd): ik vind Death Magnetic gewoon hun beste na het jaren '80-werk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.