MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Ik bump hem richting Candlemass 4-5

Wow, vorige, wat een anticlimax. Hoe dan? Zo'n zaaddodend nummer van Candlemass, die kunnen toch veel beter?

Die andere Meshuggah ligt er ook al uit, er scheelt echt iets met jullie oren ofzo. Wat jij, ABDrums?

Lastige deze!!

1-1 toch maar.

Johnny Marr schreef:
Die andere Meshuggah ligt er ook al uit, er scheelt echt iets met jullie oren ofzo. Wat jij, ABDrums?

Bleed had gewoon in de finale moeten staan en deze jaargang moeten winnen. Met speels gemak één van de beste - zo niet het beste - metalnummer(s) van deze eeuw.

DjFrankie (moderator)
2-1

Ik vind dit een moeilijke battle.

3-1

3-3

Ontlopen elkaar voor niet veel.

3-4

Doet me denken aan Pain of Salvation. Gaaf nummer!

Johnny Marr schreef:
Wow, vorige, wat een anticlimax. Hoe dan? Zo'n zaaddodend nummer van Candlemass, die kunnen toch veel beter?

Candlemass heeft er anders behoorlijk de vaart in op dit nummer. Het lijkt voor een doom metalband wel speed metal. Bijna onmogelijk om op te doomdansen, eerder om op te moshen. Misschien is dat slecht voor de kwaliteit van je zaad?
Meshuggah maakt, uitzonderingen daargelaten, best wel saaie muziek, hè? Tien jaar lang al hun albums gerecenseerd, meerdere keren de band geïnterviewd, maar nog wilde het kwartje bij mij niet écht vallen. Alleen live, dan kán het geweldig knallen.

Ufomammut trouwens ook, wat een vette liveband!
Lastig kiezen, beide minitrips van de grote trip 'Idolum' zijn auditieve xtc.
1-1

3-2 nipt, allebei goed

DjFrankie (moderator)
3-3

DjFrankie (moderator)
1-0

Verrassend misschien, maar toch:

2-2

Bijzonder indrukwekkende compositie van Swallow the Sun. Dat die ruim een halfuur duurt, zit de song nergens in de weg, daar moet zelfs Cult of Luna (die wel straffer spul hebben) de duimen voor leggen.

Dat was precies mijn gedachte ook toen ik het nummer luisterde en het als állerlaatste nummer nog nomineerde.
2-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:13 uur

geplaatst: vandaag om 21:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.