Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 20 februari 2024, 16:52 uur
A sea to suffer in.. heb ik momenteel wel nodig om te bekomen van die laatste twee battles. 
Maar goed, ronde 3 komt vanavond online!

Maar goed, ronde 3 komt vanavond online!
2
geplaatst: 20 februari 2024, 16:55 uur
Ben je als spelleider niet in staat de uitslagen van bepaalde battles ongeldig te laten verkaren?

1
geplaatst: 20 februari 2024, 19:37 uur
Natuurlijk kan ik dat, maar op die manier zullen de deelnemers aan dit leuke spelletje snel afvloeien, vrees ik.. 
1. Death - Symbolic vs. Ved Buens Ende - Den Saakaldte
2. Fleurety - Fragmenter av en Fortid vs. Paradise Lost - Hallowed Land
3. Death - Crystal Mountain vs. Opeth - In the Mist I Was Standing
4. My Dying Bride - A Sea to Suffer In vs. In the Woods - Wotan's Return
5. Vader - Of Moon, Blood, Dream and Me vs. Dissection - Where Dead Angels Lie
6. Blut aus Nord - The Last Journey of Ringhorn vs. The Gathering - Strange Machines
7. The Gathering - Leaves vs. Grip Inc. - Hostage to Heaven
8. Ulver - Capitel I: I Troldskog Faren Vild vs. Moonspell - Alma Mater
Bump away JM, maar we gaan tóch tot de 6.

1. Death - Symbolic vs. Ved Buens Ende - Den Saakaldte
2. Fleurety - Fragmenter av en Fortid vs. Paradise Lost - Hallowed Land
3. Death - Crystal Mountain vs. Opeth - In the Mist I Was Standing
4. My Dying Bride - A Sea to Suffer In vs. In the Woods - Wotan's Return
5. Vader - Of Moon, Blood, Dream and Me vs. Dissection - Where Dead Angels Lie
6. Blut aus Nord - The Last Journey of Ringhorn vs. The Gathering - Strange Machines
7. The Gathering - Leaves vs. Grip Inc. - Hostage to Heaven
8. Ulver - Capitel I: I Troldskog Faren Vild vs. Moonspell - Alma Mater
Bump away JM, maar we gaan tóch tot de 6.

0
geplaatst: 20 februari 2024, 19:37 uur
0
geplaatst: 20 februari 2024, 19:40 uur
Man, battles 1 en 3 zijn finales op zich. Ik kijk deze even aan.
0
geplaatst: 20 februari 2024, 19:50 uur
Laat ik toch maar weer voor de (bijzonder indrukwekkende) underdog gaan. 
1-1

1-1
0
geplaatst: 20 februari 2024, 22:54 uur
Het is bijna schier onmogelijk om een keuze te maken tussen deze nummers. Wat mij betreft mogen ze beide deze jaargang winnen. Hoewel ik Ved Buens Ende enorm waardeer voor de avant-gardistische en vooruitstrevende invalshoek, kan ik niet om de genialiteit van Chuck Schuldiner en consorten heen.
4-1
4-1
0
geplaatst: 20 februari 2024, 23:01 uur
Death wordt Ved Buens Ende...'s Waterloo.
Een eervolle dood.
5-1
Een eervolle dood.
5-1
0
geplaatst: 20 februari 2024, 23:03 uur
0
geplaatst: 20 februari 2024, 23:42 uur
Hoe gaaf de extreem late kennismaking met Fleurity ook is, de eerste helft van de jaren negentig waren mijn favoriete bands Psychotic Waltz, Prong en Paradise Lost (met als eerste reserve Pestilence):
de holy trinity triple P.
Zij losten mijn favoriete quadruple M-bands van de jaren 80 af: Maiden, Manowar, Metal Church en Metallica, met Megadeth en Mercyful Fate op de reservebank. Klinkt best een beetje belachelijk, maar zo (toevallig) was het destijds echt.
Adolescentensentiment weeg ik nu mee.
1-1
Zij losten mijn favoriete quadruple M-bands van de jaren 80 af: Maiden, Manowar, Metal Church en Metallica, met Megadeth en Mercyful Fate op de reservebank. Klinkt best een beetje belachelijk, maar zo (toevallig) was het destijds echt.
Adolescentensentiment weeg ik nu mee.
1-1
1
geplaatst: 20 februari 2024, 23:46 uur
EvilDrSmith schreef:
Hoe gaaf de extreem late kennismaking met Fleurity ook is, de eerste helft van de jaren negentig waren mijn favoriete bands Psychotic Waltz, Prong en Paradise Lost (met als eerste reserve Pestilence):
De eerste helft van de jaren '90 zag de 'holy trinity triple P.' er voor mij toch anders uit, te weten: Pizza, Patat en Pannenkoeken.
0
geplaatst: 21 februari 2024, 01:11 uur
Apollo schreef:
De eerste helft van de jaren '90 zag de 'holy trinity triple P.' er voor mij toch anders uit, te weten: Pizza, Patat en Pannenkoeken.
Dat herken ik dan weer van een jaar of tien geleden toen mijn kinderen nog zaten te kleuteren (met als reserve-P die van pasta (lees: kale macaroni met ketchup, de grrrruwel!)).
0
geplaatst: 21 februari 2024, 06:28 uur
1-2
Adolescentensentiment gaat voor mij niet meer op bij deze. Heb net de 53 aangetikt dus 'Gothic' krijgt dat predicaat wel en met 'Shades of God' een overgang van wil het wel hebben maar 40 gulden is veel geld als je het huis uit bent en alles zelf moet bekostigen.
Adolescentensentiment gaat voor mij niet meer op bij deze. Heb net de 53 aangetikt dus 'Gothic' krijgt dat predicaat wel en met 'Shades of God' een overgang van wil het wel hebben maar 40 gulden is veel geld als je het huis uit bent en alles zelf moet bekostigen.
0
geplaatst: 21 februari 2024, 10:03 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.