Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2021, 12:28 uur
Een eigen nominatie tegen een nummer die ik er een beetje in heb helpen lobbyen: makkelijk is het niet.
Dan maak ik het nog maar even wat spannender.
3-4
Dan maak ik het nog maar even wat spannender.
3-4
1
geplaatst: 27 december 2021, 13:51 uur
On and On behoort tot mijn MSG favorieten, die andere is ook goed
5-4
5-4
0
geplaatst: 27 december 2021, 14:39 uur
Ik ben slecht bekend met deze band van Gillan , wel iets meer van de voorloper Ian Gilland Band.
Ik zie dat ze in hun vierjarig bestaan zelfs zes albums hebben uitgebracht. Zo zo, de gang erin! Dat geldt ook voor dit nummer: nooit geweten dat Ian Gillan nog eens nummers zou opnemen die dezelfde snelheid hebben als 'Speed King'. Ik ga er toch eens werk van maken om eens wat van die albums te luisteren. Leuke tip derhalve!
Edoch: als niet-Kiss fan is dit nóg meer dan 'The Oath' mijn favoriete Kiss-nummer. 'n Werkelijk fantastische on-Kisswaardige symfometalballad.
2-0
Ik zie dat ze in hun vierjarig bestaan zelfs zes albums hebben uitgebracht. Zo zo, de gang erin! Dat geldt ook voor dit nummer: nooit geweten dat Ian Gillan nog eens nummers zou opnemen die dezelfde snelheid hebben als 'Speed King'. Ik ga er toch eens werk van maken om eens wat van die albums te luisteren. Leuke tip derhalve!
Edoch: als niet-Kiss fan is dit nóg meer dan 'The Oath' mijn favoriete Kiss-nummer. 'n Werkelijk fantastische on-Kisswaardige symfometalballad.
2-0
0
geplaatst: 27 december 2021, 16:54 uur
Dankjewel hoor, heel attent!

Taartpuntje voor Rush en Judas Priests cadeautje hier valt onder de noemer "Dat had je nou niet hoeven doen" en nodig ik voor mijn verjaardagsfeestje pas uit bij hun volgende album ('Screaming For Vengeance').
3-0
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 december 2021, 17:07 uur
Gefeliciteerd, met Mr Smith en volgend jaar kan de mosterd gekocht worden. En dit album gedraaid worden Abraham - Look, Here Comes the Dark!
1
geplaatst: 27 december 2021, 17:13 uur
Gefeliciteerd EvilDrSmith, wij weten hier ook vanalles van elkaar als het tenminste in jouw profiel staat 

0
geplaatst: 27 december 2021, 17:31 uur
1
geplaatst: 27 december 2021, 17:44 uur
DjFrankie schreef:
Gefeliciteerd, met Mr Smith en volgend jaar kan de mosterd gekocht worden. En dit album gedraaid worden Abraham - Look, Here Comes the Dark!
Dank! En nog wel op Pelagic label: dat klinkt in deze donkere dagen waarbij de dood weer een kaarsje dichterbij is gekomen als een zeer interessante tip.

En je moet ook maar zin hebben om iedere keer op iemands profiel te kijken Rudi S, maar ik zal proberen 30 april in de gaten te houden.
1-1
1
geplaatst: 27 december 2021, 17:47 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik ben slecht bekend met deze band van Gillan , wel iets meer van de voorloper Ian Gillan Band.
Ik zie dat ze in hun vierjarig bestaan zelfs zes albums hebben uitgebracht. Zo zo, de gang erin! Dat geldt ook voor dit nummer: nooit geweten dat Ian Gillan nog eens nummers zou opnemen die dezelfde snelheid heeft als 'Speed King'. Ik ga er toch eens werk van maken om eens wat van die albums te luisteren. Leuke tip derhalve!
Ik ben slecht bekend met deze band van Gillan , wel iets meer van de voorloper Ian Gillan Band.
Ik zie dat ze in hun vierjarig bestaan zelfs zes albums hebben uitgebracht. Zo zo, de gang erin! Dat geldt ook voor dit nummer: nooit geweten dat Ian Gillan nog eens nummers zou opnemen die dezelfde snelheid heeft als 'Speed King'. Ik ga er toch eens werk van maken om eens wat van die albums te luisteren. Leuke tip derhalve!
Ook namens mij gefeliciteerd. Ian Gillan Band is jazz/rock fusion dat mij maar matig weet te bekoren. Toen hij eind jaren 70 het roer omgooide en weer onvervalste hardrock ging maken stond hij weer volledig op de kaart van het muzikale landschap, enerzijds wegens gebrek aan concurrentie, anderzijds was Gillan een talentvolle formatie met de nodige krakers op naam. Hier op MuMe vrij onderbelicht.
2
geplaatst: 27 december 2021, 22:00 uur
Net gelezen dat er een jarige in onze community is.
Van harte Mr. Evil.
Nog net geen Abraham, dus nog een broekie.
1-1
Van harte Mr. Evil.
Nog net geen Abraham, dus nog een broekie.

1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.