MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

2-1

Y&T door

EvilDrSmith schreef:
De twee beste hardrockgitaristen tegen elkaar, of althans: mijn twee favoriete gitaristen.
Deze keuze zou verboden moeten worden.
Toch is er maar een I Believe In You.

5-2

Dave Meniketti heb ik dan toch hoger zitten dan ( de ook wel best wel heel fijne) Frank Marino, Dave wint het op zang en compositie ook bij mij.

DjFrankie (moderator)
3-3

Je hebt overacting, maar je hebt blijkbaar ook overplaybacking. Zoals David Coverdale staat te playbacken, met die quasi-agressieve grimassen en verwrongen grijnzen, zulke gekkebekkentrekkerij kan je dus echt niet doen als je écht zingt. Probeer het maar eens: er komt geen zuivere noot uit je mond.

Afijn, ondanks zijn potsierlijke performance wel een lekker nummer!

5-3

Riot door

DjFrankie (moderator)
3-5

4-6

Wel een sterk nummer van Praying Mantis, die eind deze maand hun nieuwe plaat uitbrengen.

8. Thin Lizzy - Angel of Death vs. Accept - Breaker

Mijn mooie nominatie van Thin ligt er al uit.
Dan maar deze in de race houden.

1-4

DjFrankie (moderator)
1-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:05 uur

geplaatst: vandaag om 21:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.