MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Huh? 1-1 dus?

Je maakt het wel verwarrend, EvilDrSmith. Ik stem op Montrose.

Excuus, Apollo was net een nanoseconde voor mij. Ik had het verkeerd aangepast.
Het staat nu dus idd 2-1.

3-2

Ik wijzig toch m'n stem naar BÖC, wat een k*tloting ook:

2-3

Excuses, JM. Dan maak ik er 3-3 van!

3-3

DjFrankie (moderator)
4-3

Johnny Marr schreef:
Ik wijzig toch m'n stem naar BÖC, wat een k*tloting ook.
Verwarrend, hè?

bump...

Dit ligt erg dicht bijelkaar. De lekkere basslijntjes en de iets heavier sound van BÖC doen het pleit in het voordeel van die band beslechten.

4-5.

Deze is dan weer een pak makkelijker, toch? Kansas verre van mis, gewoon een fraai (en lang) nummer, maar Priest..

0-1

0-2 piece of cake

0-3

Sluit ik me bij aan, hoewel ook Kansas zeker lekker is.

1-4

DjFrankie (moderator)
1-5

Zeker een topnummer van Tedje, maar tegen een topnummer van Rainbow moet Tedje het echt afleggen.

1-1

Rainbow is met dit nummer finalist waardig in mijn optiek. En dan hebben ze nog een nummer wat de finale kan halen. Rainbow vs Rainbow. Zal wel niet.
Ted Nugent is groepsfase EK.

2-1

Alleen al de volledige 'Rising' LP, dus elk afzonderlijk nummer, vind ik gruwelijk veel beter dan 'Man On The Silver Mountain'. Ik ben redelijk idolaat van Dio-era Rainbow, maar met dit nummer heb ik niet zo veel.
Precies omgekeerd is dat met The Nuge. Ik vind vooral zijn liveplaten te gek (ook de ondergewaardeerde 'Intensities In Ten Cities'), maar de studioplaten doen me grotendeels niet zo veel. Dit nummer is de beste uitzondering op deze regel: damn, it fokking kills!
2-2

3-2 Toch wel de lastigste battle tot nu toe voor mij. Fan van Rainbow t/m Bent Out of Shape en Ted kan wel een potje breken bij mij.

Glow
4-3

Ook ik ga met veel tegenzin tegen Stranglehold moeten stemmen. Kon het veel mindere Cat Scratch Fever hier niet hebben gestaan?

5-3

47. AC/DC - Whole Lotta Rosie (1977) vs. Queen - Sheer Heart Attack (1974)

Wel een makkie wat mij betreft. Dit nummer van AC/DC is een outsider voor de winst.

1-0

Allebei veel minder dan de vorige battle. Dan ga ik toch nipt voor Queen, Whole Lotta Rosie altijd een beetje cringe gevonden.

1-1

2-1

Als het nou Stone Cold Crazy was van het derde album zou ik met mijn hand over het hart strijken maar deze track legt het helaas af tegen het oppermachtige AC/DC

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:12 uur

geplaatst: vandaag om 16:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.