Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2024, 22:12 uur
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 juni 2024, 07:00 uur
AOVV schreef:
Tijd voor ronde 2!
Ditmaal tot de 6, 1 verschil (of 24 uur). We zien wel hoe het uitdraait, ik ontwaar alvast enkele pittige battles..
Tijd voor ronde 2!
Ditmaal tot de 6, 1 verschil (of 24 uur). We zien wel hoe het uitdraait, ik ontwaar alvast enkele pittige battles..
We gaan weer tot 5?
1
geplaatst: 28 juni 2024, 07:38 uur
Scherp opgemerkt, DjFrankie!
Het is dat beide battles vrij duidelijk waren, maar laat ons proberen tot de 6 aan te houden, in de eerste ronde waren er aardig wat mensen die geregeld een stem kwamen uitbrengen en dat zorgde voor een hoog tempo. Als die animo nu alweer gaan liggen is en we zelden tot de 6 raken binnen de 24 uur, kunnen we terug naar de 5 gaan wat mij betreft.
3-1
Het is dat beide battles vrij duidelijk waren, maar laat ons proberen tot de 6 aan te houden, in de eerste ronde waren er aardig wat mensen die geregeld een stem kwamen uitbrengen en dat zorgde voor een hoog tempo. Als die animo nu alweer gaan liggen is en we zelden tot de 6 raken binnen de 24 uur, kunnen we terug naar de 5 gaan wat mij betreft.

3-1
0
geplaatst: 28 juni 2024, 11:10 uur
0
geplaatst: 28 juni 2024, 19:41 uur
Had niet door dat het tot de 6 ging in deze ronde.
1-6 natuurlijk.
5. Riot - Warrior (1977) vs. Uriah Heep - Look at Yourself (1971)
0-1
1-6 natuurlijk.
5. Riot - Warrior (1977) vs. Uriah Heep - Look at Yourself (1971)
0-1
1
geplaatst: 29 juni 2024, 14:25 uur
EvilDrSmith schreef:
Sorry Riot, maar toch een duidelijke 0-3
Sorry Riot, maar toch een duidelijke 0-3
Pas maar op, straks komen ze met de knokploeg langs.
Desalniettemin: 0-5
0
geplaatst: 29 juni 2024, 15:32 uur
Oef, dit vind ik toch lastiger dan gedacht. Rainbow is oppermachtig en heerschend in elke seconde, maar ik vind Gun toch echt wel heel, heel, HEEL erg goed. Zeker gezet in de tijd. 1968: was er destijds überhaupt iets anders dat net zo opzwepend met diabolisch vuur als dit? Ja, okay: Arthur Brown met Fire. Okay, okay, maar toch: dit heeft nog meer hardrockdrive. Die fan-tas-ti-sche hoes helpt ook mee. Aangezien Gun er wrs toch uitvliegt, check ook even de andere bands waar de broertjes Paul (zanger en bassist) en Adrian (zang en amazing gitarist) Gurvitz inzaten, want Three Man Army en Baker Gurvitz Army hebben in de early 70s ook hele gave nummers gemaakt.
Troostpunt
1-3
Troostpunt
1-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.