MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
EvilDrSmith schreef:
Lastig, lastig. Als het de (BBC) liveversie van Focus is, dan is het wel duidelijker. Als het de studioversie van Quo is, ook. Maar studio versus live is toch moeilijk kiezen.

Ik vergelijk altijd de studioversies bij dit spelletje. Het wordt een heel andere benadering als het om live gaat naar mijn mening.

Apollo schreef:
(quote)

Ik vergelijk altijd de studioversies bij dit spelletje. Het wordt een heel andere benadering als het om live gaat naar mijn mening.
Ik normaliter ook, maar in dit specifieke geval toevallig bij beide nummers juist niet.

4-2

5-2

Klaar en door!

Geduld is een schone deugd;
Voor zowel d'oud'ren als de jeugd!

Loting volgt vanavond.

DjFrankie (moderator)
3-0

De tweede ronde had naar mijn mening een stuk minder spannende battles dan de eerste ronde. Deze derde ronde is een en al moeilijke keuzes.

Op deze na dan.
4-0

Live was Victim of Changes beter dan July Morning dit jaar.

2-0

3-1

4-1 nipt

4-2

En Stargazer mag dit spelletje winnen (maar zo zijn er nog enkele in de running)..

Apollo schreef:
Live was Victim of Changes beter dan July Morning dit jaar.

2-0
Hé, ben je naar Heep geweest? Viel het derhalve iets tegen, of was het vooral omdat Priest zo sterk was?

Ik vind dit echt een onmogelijke keuze. Deze nummers staan al ruim 35 jaar in mijn Top 10 meest gedraaide nummers in mijn leven. Daarom louter tactisch, omdat Heep achterstaat. Voor de spanning.
4-3

EvilDrSmith schreef:
Hé, ben je naar Heep geweest? Viel het derhalve iets tegen, of was het vooral omdat Priest zo sterk was?

Vooral dat laatste. Heep viel zeker niet tegen, hoewel ik weet dat ze nog beter kunnen en ik ze beter heb zien spelen. Ik vind het ook een onmogelijke keuze, dus baseer ik mijn stemkeuze op andere factoren dan de nummers an sich.

Op July Morning kies ik voor Uriah Heep: 4-4

Wie beslist welk nummer wordt geslachtofferd op deze dag in juli?

EvilDrSmith schreef:
Wie beslist welk nummer wordt geslachtofferd op deze dag in juli?

bump

2. Judas Priest - Victim of Changes (1976) vs. Uriah Heep - July Morning (1971)

5 - 4, track van mijn meest favoriete JP plaat. Kan ik niet aan mij voorbij laten gaan.

Het is een schrale troost dat Heep meer dan eervol ten onder ging.

3. Judas Priest - Sinner (1977) vs. Ñu - El Juglar (1978)

Ñu was voor mij een van de weinige onbekende, maar een prachtig kennismaking.
Maar ja, ook Sinner werd dit jaar live fantastisch vertolkt door een op dreef zijnde Priest.
Ik vrees een minder spannende battle dan de vorige.
1-0

Tja.

2 - 0

Leuk om je hier te zien, Kondoro0614!

3-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.