Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 22 juli 2024, 10:28 uur
Sterkste battle van de 8 om mee te eindigen, mooi.
11 vs. 10 inderdaad, zoiets.. Wat mij betreft dus: 6-2
Vanavond loting volgende ronde.
11 vs. 10 inderdaad, zoiets.. Wat mij betreft dus: 6-2
2
geplaatst: 22 juli 2024, 14:31 uur
AOVV schreef:
Aangezien we maar met een bescheiden clubje zijn, laten we zeggen een stuk of tien, misschien een idee om de frequente stemmers even te taggen als er weer een nieuwe loting heeft plaatsgevonden? Zeker in de zomertijd zijn er, met name buitenshuis, bezigheiden die afleidend zijn om hier (tijdig) te stemmen. Vanavond loting volgende ronde.

0
geplaatst: 22 juli 2024, 19:07 uur
Ik heb alleen de jaargangen 1995, 2023 en <1980 actief meegedaan, maar ik heb tijdens OV-uren wat teruggebladerd en dit is wel een van de jaargangen (misschien wel dé jaargang) met de meeste spannende battles (los van het feit dat er meer nummers genomineerd zijn en dus een extra ronde is gespeeld). Daarnaast ook meerdere finalewaardige slagen voorbij zien komen en de kwartfinale moet nog beginnen.
2
geplaatst: 22 juli 2024, 19:34 uur
Goed, kwartfinales!
1. Rainbow - Stargazer (1976) vs. Rainbow - Gates of Babylon (1978)
2. Uriah Heep - Look at Yourself (1971) vs. Judas Priest - Sinner (1977)
3. Deep Purple - Highway Star (1972) vs. Led Zeppelin - Dazed and Confused (1969)
4. Black Sabbath - War Pigs (1970) vs. Black Sabbath - Black Sabbath (1970)
Random loting hoor, ik zweer het!
Laat ons nu maar 'ns tot de 6 gaan, het echte werk staat voor de deur.
Kom er maar in, Johnny Marr, B.Robertson, ABDrums, Apollo, DjFrankie, Kondoro0614, EvilDrSmith, Dieter, danny de punk, Glow, laboomzaa!
3. Deep Purple - Highway Star (1972) vs. Led Zeppelin - Dazed and Confused (1969)
4. Black Sabbath - War Pigs (1970) vs. Black Sabbath - Black Sabbath (1970)
Random loting hoor, ik zweer het!

Laat ons nu maar 'ns tot de 6 gaan, het echte werk staat voor de deur.
Kom er maar in, Johnny Marr, B.Robertson, ABDrums, Apollo, DjFrankie, Kondoro0614, EvilDrSmith, Dieter, danny de punk, Glow, laboomzaa!
0
geplaatst: 22 juli 2024, 19:34 uur
Ik zal gelijk de makkelijkste van de 4 battles openen:
1-0
Ik zal gelijk de makkelijkste van de 4 battles openen:
1-0
1
geplaatst: 22 juli 2024, 19:37 uur
0
geplaatst: 22 juli 2024, 20:04 uur
Ik vind het een uitstekende kwartfinale.
De twee Rainbows en Sabs mooi tegenover elkaar: wel zo eerlijk. Alsof je het expres hebt gedaan.
Deze was niet zo moeilijk nee, ook al geef ik Gates Of Babylon een 10.
5-0
De twee Rainbows en Sabs mooi tegenover elkaar: wel zo eerlijk. Alsof je het expres hebt gedaan.
Deze was niet zo moeilijk nee, ook al geef ik Gates Of Babylon een 10.
5-0
0
geplaatst: 22 juli 2024, 20:05 uur
Dat is deze wel. Godskolere... even over nadenken.
Dat is deze wel. Godskolere... even over nadenken.
0
geplaatst: 22 juli 2024, 20:12 uur
Judas Priest verdient in het kader van een metal battle minstens een halvefinaleplaats.
0-3
0-3
1
geplaatst: 22 juli 2024, 20:13 uur
Apollo schreef:
Judas Priest verdient in het kader van een metal battle minstens een halvefinaleplaats.
Fok, dat zat ik precies ook te denken en toen zag ik jouw berichtje verschijnen. Haha, bizar!Judas Priest verdient in het kader van een metal battle minstens een halvefinaleplaats.
0-4
0
geplaatst: 22 juli 2024, 21:04 uur
Nooit gedacht voor deze keuze te moeten staan. Nog even nadenken.
Nooit gedacht voor deze keuze te moeten staan. Nog even nadenken.
0
geplaatst: 22 juli 2024, 21:17 uur
Ook verduveld lastig ja.
Mijn eerste gevoel zegt: Highway Star. Ben opgegroeid met de coverversie van Metal Church en die plaat is voor mij heel belangrijk. Het origineel vind ik ook waanzinnig sterk met die oerstoomlocomotiefriff. En die twee instrumentale passages zijn zo geniaal!
Maar het avontuurlijke, dreigende, geile, experimentele, bloedjeheavy (voor die tijd) van Zep vind ik ook allejezusprachtig. Met name het moment tussen 4'48" en 5'10": een van de gaafste stukken in de rockgeschiedenis: die riffs van Page, dat maniakaal seksueel gegil van Plant en dan die drumfills van Bonham. Puur goud.
Allebei nog maar weer eens geluisterd. Gewoon de studioversies, anders ben je zo weer drie kwartier verder.
Ja, ik ben eruit.
0-2
Mijn eerste gevoel zegt: Highway Star. Ben opgegroeid met de coverversie van Metal Church en die plaat is voor mij heel belangrijk. Het origineel vind ik ook waanzinnig sterk met die oerstoomlocomotiefriff. En die twee instrumentale passages zijn zo geniaal!
Maar het avontuurlijke, dreigende, geile, experimentele, bloedjeheavy (voor die tijd) van Zep vind ik ook allejezusprachtig. Met name het moment tussen 4'48" en 5'10": een van de gaafste stukken in de rockgeschiedenis: die riffs van Page, dat maniakaal seksueel gegil van Plant en dan die drumfills van Bonham. Puur goud.
Allebei nog maar weer eens geluisterd. Gewoon de studioversies, anders ben je zo weer drie kwartier verder.
Ja, ik ben eruit.
0-2
1
geplaatst: 22 juli 2024, 22:11 uur
EvilDrSmith schreef:
Ook verduveld lastig ja.
Ja, ik ben eruit.
0-2
Ook verduveld lastig ja.
Ja, ik ben eruit.
0-2
Amen, het had niet beter omschreven kunnen worden: 2-4.
0
geplaatst: 22 juli 2024, 22:59 uur
Apollo schreef:
2-0
En voor de zekerheid Jacoto getagd. Dit is allemaal wel bekend terrein voor hem denk ik.
Zeker is dat bekend terrein voor me, maar dan moet ik wel bij de les zijn op dat moment. 2-0
En voor de zekerheid Jacoto getagd. Dit is allemaal wel bekend terrein voor hem denk ik.

Ik kies hier nog voor Deep Purple.
3-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.