Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2024, 21:16 uur
Weer enkele battles gemist, kan me prima vinden in de uitslagen.
3-5 voor Moonsorrow
3-5 voor Moonsorrow
0
geplaatst: 1 november 2024, 12:41 uur
Lastig lastig. Heb nog steeds een total crush op/voor Anneke - een van die zeldzame vrouwen die alsmaar aantrekkelijker lijkt te worden, oogverblindender dan ooit - maar ook voor haar stem.
Niet dat zij toen al bij de band zat, maar hebben jullie deze superdeluxe übergeile uitgave
van Burning World Records al van het debuutalbum? Inmiddels al niet meer op Burning World zelf en op Discogs aangeboden, dus mocht je nog twijfelen...
Hoe crushend CoL ook, ze kunnen nóg harder crushen, dus ik ga voor mijn eerste Nederlandse metalcrush.
4-5
Niet dat zij toen al bij de band zat, maar hebben jullie deze superdeluxe übergeile uitgave
van Burning World Records al van het debuutalbum? Inmiddels al niet meer op Burning World zelf en op Discogs aangeboden, dus mocht je nog twijfelen...
Hoe crushend CoL ook, ze kunnen nóg harder crushen, dus ik ga voor mijn eerste Nederlandse metalcrush.
4-5
0
geplaatst: 1 november 2024, 13:03 uur
Oh, nog even wat verdrietig nieuws. Vanochtend heb ik vernomen dat Toon van Esch, een van de organisators van Dynamo Open Air, de originele dus, door de gevolgen van een val in het verzorgingstehuis (het ging al enige jaren niet zo goed met hem) is overleden.

0
geplaatst: 1 november 2024, 17:49 uur
0
geplaatst: 1 november 2024, 21:22 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.