Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2024, 10:57 uur
GO GO GO NE OBLIVISCARIS!
Wie is er trouwens nog geweest, vorige week? Ik had uiteindelijk een aanval van geen zin om te reizen, lazy ass me. Dus ik hoop dat het tegenviel...
Wie is er trouwens nog geweest, vorige week? Ik had uiteindelijk een aanval van geen zin om te reizen, lazy ass me. Dus ik hoop dat het tegenviel...
0
geplaatst: 7 november 2024, 13:05 uur
0
geplaatst: 7 november 2024, 15:03 uur
Ik vind dat minimal music middenstuk van Oranssi Pazuzu zó gruwelijk fantastisch, maar tegelijkertijd was Ethereal Shroud mijn plaat van het jaar. I agree met JM in de context van AOVV.
Allebei ontzagwekkend heerschend.
4-5
Allebei ontzagwekkend heerschend.
4-5
0
geplaatst: 7 november 2024, 15:29 uur
Allebei inderdaad verschrikkelijk goed. Nog steeds ben ik erg dankbaar Ethereal Shroud via dit topic te hebben mogen ontdekken, want wat een verschrikkelijk goede plaat is Trisagion toch. Dat neemt niet weg dat Discarnate relatief gezien het zwakste nummer op die schijf is, terwijl Uusi Teknokraatia weer de beste van Mestarin Kynsi is.
Moeilijk, moeilijk... Maar Oranssi Pazuzu (komende woensdag gaan we ze live aanschouwen!) heeft toch nipt een streepje voor bij mij.
4-6
Moeilijk, moeilijk... Maar Oranssi Pazuzu (komende woensdag gaan we ze live aanschouwen!) heeft toch nipt een streepje voor bij mij.
4-6
1
geplaatst: 7 november 2024, 16:10 uur
ABDrums schreef:
Oranssi Pazuzu (komende woensdag gaan we ze live aanschouwen!)
Oranssi Pazuzu (komende woensdag gaan we ze live aanschouwen!)
Ik ga ze 16 november zien in Brussel.
1
geplaatst: 7 november 2024, 18:41 uur
ABDrums schreef:
Allebei inderdaad verschrikkelijk goed. Nog steeds ben ik erg dankbaar Ethereal Shroud via dit topic te hebben mogen ontdekken, want wat een verschrikkelijk goede plaat is Trisagion toch. Dat neemt niet weg dat Discarnate relatief gezien het zwakste nummer op die schijf is
Allebei inderdaad verschrikkelijk goed. Nog steeds ben ik erg dankbaar Ethereal Shroud via dit topic te hebben mogen ontdekken, want wat een verschrikkelijk goede plaat is Trisagion toch. Dat neemt niet weg dat Discarnate relatief gezien het zwakste nummer op die schijf is
Daar ben ik het mee eens. 'Chasmal Fires' en 'Astral Mariner' zijn nóg beter, maar vergen misschien te veel geduld van de luisteraar. Had je dit niet al ontdekt in mijn metal top 100?
0
geplaatst: 7 november 2024, 18:57 uur
Dat was een van de spannendste battles tot nu toe.
31. The Ruins of Beverast - Kromlec'h Knell vs. Megadeth - Holy Wars... The Punishment Due
0-1
31. The Ruins of Beverast - Kromlec'h Knell vs. Megadeth - Holy Wars... The Punishment Due
0-1
0
geplaatst: 7 november 2024, 18:57 uur
Apollo schreef:
Daar ben ik het mee eens. 'Chasmal Fires' en 'Astral Mariner' zijn nóg beter, maar vergen misschien te veel geduld van de luisteraar. Had je dit niet al ontdekt in mijn metal top 100?
De laatste tijd heb ik weinig hier (actief) gevolgd vanwege studiedrukte en andere zaken, dus ik moet je helaas teleurstellen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.