MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
2-1

Gezien de nominaties voor mij een tegenvallende finale, maar Voor Immer vind ik wel erg sterk.

3-1

Deze is een van de makkelijkste beslissingen die ik in tijden in een finale bij dit topic heb moeten maken.

3-2 dan maar

Topfinale trouwens!

Een paar maanden geleden, of misschien zelfs maar een maand geleden, was ik nog onbekend met King Buffalo, dus ik ben erg blij deze band in zowel deze ladder als in de progladder te hebben leren kennen: ze laten een enorme indruk op mij (en vele anderen) achter.
Edoch, Voor Immer gaat een klassieker worden. Als het dat al niet is.

4-2

AOVV schreef:
2-1

Gezien de nominaties voor mij een tegenvallende finale.

Mijn gedachten!!

4-3

Amenra is natuurlijk een geweldige band, vooral live!! Maar met de laatste worp sloeg bij mij de verveling toe….

5-6

We hebben een zeer verrassende winnaar met KIng Buffalo denk ik.
Gefeliciteerd DjFrankie!

Teleurstellende winnaar in zo'n sterk jaar, waarbij je zelfs kan betwijfelen of het wel echt metal is. Op naar het volgende jaar dan maar!

Zeer verrassend! Zeker wel metal, maar toch had ik Amenra het nog net ietsje meer gegund. Maar desalniettemin fantastische winnaar

DjFrankie (moderator)
Idd zeer verrassend, maar ik ben fan geworden vorig jaar en zal ook proberen naar Valkhoffestival te gaan 22 Juli.

Next up 2004

Nomineer 4 metalsongs uit 2004:

Exodus - War Is My Sheppard
Mastodon - Blood and Thunder
My Dying Bride - The Wreckage of My Flesh
Wintersun - Beyond the Dark Sun

Totaal aantal nominaties: 4/64

Deadline 11-03 / 12.00 uur

Dieter schreef:
We hebben een zeer verrassende winnaar met KIng Buffalo denk ik.

Oh, erg fijne winnaar wat mij betreft, wel eentje die op het randje van het genre balanceert.

Dacht ik als relatieve Jasun Newkid in dit spelletje voor het eerst de hoofdprijs te pakken met Amenra, gaat DjFrankie er potverdikkie mee vandoor met de door bijna iedereen onverwachte semi-metalwinnaar. Wel een supervet nummer, dus de troost is toch meer dan schraal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:23 uur

geplaatst: vandaag om 02:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.