Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2022, 19:18 uur
18. Turisas - One More vs. Wintersun - Beautiful Death
Duidelijke winnaar, Turisas is niet helemaal m'n ding.
0-1
Duidelijke winnaar, Turisas is niet helemaal m'n ding.
0-1
0
geplaatst: 19 maart 2022, 19:27 uur
0-2
Zou niet mijn keuze geweest zijn van Wintersun, maar alsnog een heel mooi nummer.
Zou niet mijn keuze geweest zijn van Wintersun, maar alsnog een heel mooi nummer.
2
geplaatst: 19 maart 2022, 23:47 uur
Ik heb Wintersun destijds volledig gemist en ben pas een jaar of vijf geleden er voor het eerst mee in aanraking gekomen. Best opvallend dat zo'n, verhoudingsgwijs, grote naam met zo'n hoog gewaardeerd album altijd onder mijn radar was gebleven. Supercatchy, maar toch net agressief, afwisselend en inventief genoeg om niet (te) cheesy te zijn. Klinkt anno nu nog steeds behoorlijk indrukwekkend. Turisas is me wat te zwierig en la-la-la-lallerig. Manowar in kilts in de Finse sauna.
1-5
1-5
1
geplaatst: 19 maart 2022, 23:50 uur
EvilDrSmith schreef:
Supercatchy, maar toch net agressief, afwisselend en inventief genoeg om niet (te) cheesy te zijn.
Supercatchy, maar toch net agressief, afwisselend en inventief genoeg om niet (te) cheesy te zijn.
Inderdaad. Zou trouwens best kunnen dat de mannen van Stormkeep hier ook goed naar geluisterd hebben..

0
geplaatst: 19 maart 2022, 23:51 uur
19. Dio - Master of the Moon vs. Neurosis - Bridges
De beste metalzanger aller tijden. En als zijn moeder geen veto had uitgesproken, dan had mijn oudste zoon deze naam gedragen.
Edoch, zijn songmateriaal bleef na de eerste twee albums en 'Dream Evil' altijd achter op zijn zangkwaliteit.
0-1
De beste metalzanger aller tijden. En als zijn moeder geen veto had uitgesproken, dan had mijn oudste zoon deze naam gedragen.
Edoch, zijn songmateriaal bleef na de eerste twee albums en 'Dream Evil' altijd achter op zijn zangkwaliteit.
0-1
0
geplaatst: 20 maart 2022, 01:31 uur
Eens met EvilDrSmith met dien verschil dat ik zijn albums iedere keer net wat minder vond dan het vorige tot het punt van afhaken na Dream Evil werd bereikt. De kleine grote man iig 2x met Heaven & Hell gezien.
2-1
2-1
2
geplaatst: 20 maart 2022, 14:08 uur
Het moet niet gekker worden, ik bedoel users die openlijk bekennen dat ze het eens zijn met Johnny Marr 

1
geplaatst: 20 maart 2022, 19:26 uur
Rudi S schreef:
Het moet niet gekker worden, ik bedoel users die openlijk bekennen dat ze het eens zijn met Johnny Marr
Tja, niemand is vrij van zonde, toch?

1-5
0
geplaatst: 20 maart 2022, 19:26 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.