MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
18. Turisas - One More vs. Wintersun - Beautiful Death

Duidelijke winnaar, Turisas is niet helemaal m'n ding.

0-1

0-2

Zou niet mijn keuze geweest zijn van Wintersun, maar alsnog een heel mooi nummer.

0-3

1-4

Ik heb Wintersun destijds volledig gemist en ben pas een jaar of vijf geleden er voor het eerst mee in aanraking gekomen. Best opvallend dat zo'n, verhoudingsgwijs, grote naam met zo'n hoog gewaardeerd album altijd onder mijn radar was gebleven. Supercatchy, maar toch net agressief, afwisselend en inventief genoeg om niet (te) cheesy te zijn. Klinkt anno nu nog steeds behoorlijk indrukwekkend. Turisas is me wat te zwierig en la-la-la-lallerig. Manowar in kilts in de Finse sauna.

1-5

EvilDrSmith schreef:
Supercatchy, maar toch net agressief, afwisselend en inventief genoeg om niet (te) cheesy te zijn.

Inderdaad. Zou trouwens best kunnen dat de mannen van Stormkeep hier ook goed naar geluisterd hebben..

19. Dio - Master of the Moon vs. Neurosis - Bridges
De beste metalzanger aller tijden. En als zijn moeder geen veto had uitgesproken, dan had mijn oudste zoon deze naam gedragen.

Edoch, zijn songmateriaal bleef na de eerste twee albums en 'Dream Evil' altijd achter op zijn zangkwaliteit.

0-1

1-1

Eens met EvilDrSmith met dien verschil dat ik zijn albums iedere keer net wat minder vond dan het vorige tot het punt van afhaken na Dream Evil werd bereikt. De kleine grote man iig 2x met Heaven & Hell gezien.

2-1

Dikke 2-5 voor Abandon nog trouwens! Blown away.

DjFrankie (moderator)
2-2

3-2

4-4

Eens met Johnny Marr.

Het moet niet gekker worden, ik bedoel users die openlijk bekennen dat ze het eens zijn met Johnny Marr

1-3

Rudi S schreef:
Het moet niet gekker worden, ik bedoel users die openlijk bekennen dat ze het eens zijn met Johnny Marr

Tja, niemand is vrij van zonde, toch?

1-5

0-1

Hm lastige dit, wel 2 verschillende muziekjes.

0-2

Hele fijne van Exodus

1-3

DjFrankie (moderator)
1-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:22 uur

geplaatst: vandaag om 11:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.