Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2022, 16:50 uur
0
geplaatst: 25 maart 2022, 18:27 uur
2-2
Killswitch Engage behoort tot de absolute top van de melodieuze metalcore.
Killswitch Engage behoort tot de absolute top van de melodieuze metalcore.
0
geplaatst: 25 maart 2022, 18:58 uur
2-3
Ook een topalbum van Saxon volgens sommigen. Staat niet zo goed in mijn geheugen gegrift als het jaren 80 materiaal.
Ook een topalbum van Saxon volgens sommigen. Staat niet zo goed in mijn geheugen gegrift als het jaren 80 materiaal.
0
geplaatst: 25 maart 2022, 19:00 uur
Ah, jullie hebben ondertussen de beste band van de gehele hele ladder er alweer uitgeknikkerd. Natuurlijk.
Saxon vind ik hier behoorlijk geïnspireerd en urgent voor de dag komen. Alleen die hoge screams van de songtitel op het (bijna) einde vind ik lelijk, héél erg lelijk. Scheelde niet veel of mijn punt ging dan alsnog naar Killswitch.
2-4
Saxon vind ik hier behoorlijk geïnspireerd en urgent voor de dag komen. Alleen die hoge screams van de songtitel op het (bijna) einde vind ik lelijk, héél erg lelijk. Scheelde niet veel of mijn punt ging dan alsnog naar Killswitch.
2-4
2
geplaatst: 25 maart 2022, 19:12 uur
Het is met Biff Byford idd. wel eens het Ian Gillan syndroom: de boel verpesten met ongepaste uithalen. Men moet zelfverzekerd genoeg zijn geweest om nagenoeg het complete Lionheart album live te spelen getuige de 2e disc van The Eagle Has Landed III. Maar wie weet gaan we het weer meemaken: Saxon doet Nederland weer aan. Heb een kaart voor Hedon, Zwolle in de 3e week van oktober. Eerder staan Tilburg en Haarlem in de tourdata.
1
geplaatst: 25 maart 2022, 19:29 uur
Ben er ook bij in Zwolle. Heb ze nooit eerder live gezien. Heel benieuwd hoe ze het er live vanaf brengen. Laatste plaat is iig erg fijn.
0
geplaatst: 26 maart 2022, 12:45 uur
0
geplaatst: 27 maart 2022, 23:05 uur
Voor de zondagavond een heel braaf nummer van Sonata, is eigenlijk best wel mooi.
Behoorlijk contrast met Disillusion, al is die ook niet verkeerd.
1-0
Behoorlijk contrast met Disillusion, al is die ook niet verkeerd.
1-0
0
geplaatst: 28 maart 2022, 00:01 uur
Qua lengte zijn ze behoorlijk tegen elkaar opgewassen. Maar dat is dan ook het enige element waar Sonata zich mee kan wapenen tegenover het verder in alle opzichten oppermachtige Disillusion.
2-1
2-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.