MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
3-3

Al die verstokte Lemmyfans hier.
3-4 natuurlijk.

Lemmy niet door

1-4

Beiden verdienen het wel wat mij betreft.

DjFrankie (moderator)
1-5

Makkie.
4-0

EvilDrSmith schreef:
Al die verstokte Lemmyfans hier.
Motörhead heeft een niet te onderschatten fanbase op MuMe. Schat dat ik rond de 20+ LP's en 35+ CD's van de diverse bezettingen heb, maar ook Hawkwind met Lemmy en een special als de 2CD Damage Case. 9x live gezien. Mag er graag over praten. Nu ik 51 ben en de geluidsdragers haast mijn kasten uitpuilen kwam ik op het idee textielposters te gaan verzamelen om mijn huis te decoreren, toen ik dit zo zag bij Bol:

https://media.s-bol.com/KL70YRxnRv8z/138x210.jpg

Ik heb 9 textielposters ontdekt. Eerder gingen Led Zeppelin en Saxon voor en alhoewel ik wel degelijk verstokt fan ben, laat ik al die Deluxe heruitgaven, al dan niet met complete concerten, voor wat het is.

DjFrankie (moderator)
1-0

2-1

Twee sterke tracks.

4-5 (Sorry Don)

B.Robertson schreef:
Motörhead heeft een niet te onderschatten fanbase op MuMe. Schat dat ik rond de 20+ LP's en 35+ CD's van de diverse bezettingen heb, maar ook Hawkwind met Lemmy en een special als de 2CD Damage Case. 9x live gezien.[...] Ik heb 9 textielposters ontdekt. Eerder gingen Led Zeppelin en Saxon voor en alhoewel ik wel degelijk verstokt fan ben, laat ik al die Deluxe heruitgaven, al dan niet met complete concerten, voor wat het is.
Dan ben je idd een fanatiekere Lemmy-groupie dan ik, want bij mij stopt de teller rond de 30 cd's/lp's. Ik ben dan ook geen fanboy.:) En al die uit de kluiten gewassen megaboxen van reguliere studioalbums uit lang vervlogen tijden (Black Sabbath, Metallica, Motörhead, etc.) zijn me veel te duur én te zinloos. Cashcows to the extremest. Gaaf om te hebben hoor (als ik last van geld te veel zou hebben, dan schafte ik die flauwekul ook zeker aan), maar de oorspronkelijke 35 tot 50 minuutjes muziek uiteindelijk uitmelken tot meerdere lp's, cd's, dvd's en boekwerken is.... nouja, een handige marketingtruc. Speaking of which: textielposters? Is dat weer iets nieuws? Een soort vlag, maar dan iets dikker materiaal oid? Als ze er nu handdoeken van maken, dan kan je ze tenminste ook functioneel gebruiken. Na het douchen lekker je reet droogvegen met de pukkelsnoet van Lemmy.

En ook sorry JM.
15. Textures - Polars vs. Pain of Salvation - Iter Impius
0-1

Douchegordijnen en ondergoed, alsmede dekbedovertrekken behoren tot de Motörhead merchandising. Eén dikke commercie. Badhanddoeken zullen er ongetwijfeld ook zijn want Deep Purple heeft het wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:47 uur

geplaatst: vandaag om 22:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.