MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

3-3

Zo duidelijk is ie niet.

Zeer goed vs buitencategorie

3-4

AOVV schreef:

Zo duidelijk is ie niet.

Vreemd.

DjFrankie (moderator)
4-4

Dit is nog moeilijker dan kiezen tussen twee kinderen zoals in Sophie's Choice.
Ik kan passen zoals Mssr Renard (waar ben jij eigenlijk gebleven?), maar daar schiet niemand iets mee op.

Dan maar tactisch: Opeth heeft al een nummer in de halve finale (al is dit nummer een pico-fractie beter), SoaD nog niet.
5-4

Mssr Renard
5-6

Is dit nummer niet veul te lang voor jouw spanningsboog?

Mssr Renard
EvilDrSmith schreef:
(quote)

Is dit nummer niet veul te lang voor jouw spanningsboog?

Het liefste duurt een nummer een plaatkant, en nog liever heb ik dat een nummer twee plaatkanten duurt.
System of a Down en eigenlijk zo een beetje die hele nu-metal-clique vond en vind ik vreselijk. Ik heb nooit begrepen dat dit allemaal zo mainstream is geworden en dat zoveeel mensen er zo gek op zijn. Maar ik heb me daar al uitgebreid over uitgelaten, en het is geen populair standpunt, maar het is wat het is.

Opeth ben ik niet gek op, omdat ik niet zo houd van sombere doom en gloom muziek, maar het is ook weer diep geworteld in de progrock (Yes, King Crimson, Camel, etc.) en dat is natuurlijk fantastisch. Dus Opeth wint het elke dag van een nu-metal band.

6-6

Twee fenomenale nummers, maar wanneer de slotfase van Chop Suey begint en ik bakken kippenvel krijg is de keuze gemaakt.

Don Cappuccino schreef:

maar wanneer de slotfase van Chop Suey begint en ik bakken kippenvel krijg is de keuze gemaakt.

Dus als ik het goed begrijp geef jij de voorkeur aan een nummer dat slechts in de slotfase kippenvel geeft, ten opzichte van een nummer wat van het begin tot het einde kippenvel geeft

Mssr Renard schreef:

Opeth ben ik niet gek op, omdat ik niet zo houd van sombere doom en gloom muziek,

Zo doen we dat met Opeth.
Je mag er in de halve finale nog een keer naar luisteren.

6-8

0-2

The Grudge is een van mijn favoriete nummers aller tijden, maar ik zou het ook compleet begrijpen als het Opeth-nummer doorgaat, want The Drapery Falls is ook fenomenaal.

2x 5* Lichte voorkeur voor The Drapery Falls

2-2

3-2

Ik heb moeite om Tool als metal te zien.

5-2

Lekker weer.

5-4 eender

AOVV schreef:

Lekker weer.

Toch wel frisjes tho.

DjFrankie (moderator)
6-4

2. Opeth - Blackwater Park vs. Neurosis - Stones from the Sky

1-0 nipt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:05 uur

geplaatst: vandaag om 10:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.