Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 16 april 2022, 15:15 uur
2-3
De dru(d)kh om het juiste nummer te kiezen wordt steeds groter.
De dru(d)kh om het juiste nummer te kiezen wordt steeds groter.
0
geplaatst: 16 april 2022, 17:37 uur
Jacoto schreef:
Ziek: wacht nog steeds op een operatie, die ieder keer wordt uitgesteld.
Ai, dat is vervelend. Het zou inmiddels toch geen coronawachtlijst meer mogen zijn, toch? Sterkte in de wachtkamer. Ziek: wacht nog steeds op een operatie, die ieder keer wordt uitgesteld.
Ik heb hier toch wel een voorkeur voor CoL. Een lichte voorkeur, dat wel. Maar toch, wel een duidelijke: er is minstens sprake van enkele millimeters verschil.
5-4
0
geplaatst: 18 april 2022, 09:35 uur
2. Exodus - War Is My Sheppard vs. Death Angel - Thrown to the Wolves
Twee fijne songs, twee eigen nominaties, twee nummers die al verder zijn gekomen dat ik op voorhand had gedacht. 50/50. Ga ik nog even over na denken en waarschijnlijk stemmen op degene die het nodig heeft.
Twee fijne songs, twee eigen nominaties, twee nummers die al verder zijn gekomen dat ik op voorhand had gedacht. 50/50. Ga ik nog even over na denken en waarschijnlijk stemmen op degene die het nodig heeft.
0
geplaatst: 18 april 2022, 17:46 uur
Twee heerlijke thrashbeesten. Ik heb nét ietsiepietsie meer met Death Angel dan met Exodus.
4-3
4-3
0
geplaatst: 19 april 2022, 14:37 uur
Death Angel door na 24 uur.
3. Converge - You Fail Me vs. Mastodon - Blood and Thunder
1-0
Weer een moeilijke.
3. Converge - You Fail Me vs. Mastodon - Blood and Thunder
1-0
Weer een moeilijke.
0
geplaatst: 19 april 2022, 16:01 uur
3-0
Blood and Thunder is een eindbazennummer, maar You Fail Me pakt je toch nog net wat harder bij de strot. Een van mijn favoriete Converge-nummers, You Fail Me is sowieso een ijzersterke plaat als geheel.
Blood and Thunder is een eindbazennummer, maar You Fail Me pakt je toch nog net wat harder bij de strot. Een van mijn favoriete Converge-nummers, You Fail Me is sowieso een ijzersterke plaat als geheel.
0
geplaatst: 19 april 2022, 21:20 uur
Het is mij om het even, misschien vind ik tegenwoordig dit Converge nummer nog wel gaver dan Mastodon, maar als ik mijn sentimenten mee laat wegen, dan gaat het punt naar Mastodon. Gezien de tussenstand geef ik nostalgie voorrang.
3-1
3-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.