MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
1-4

Don Cappuccino schreef:
Allebei gaaf, maar Moonbelt Immolator vind ik echt fantastisch.

1-5 dus

1-0

DjFrankie (moderator)
1-1

1-2

2-3

2-4

20. Akhlys - Incubatio vs. Atramentus - Stygian III: Perennial Voyage (Across the Perpetual Planes of Crying Frost & Steel-Eroding Blizzards)

Wat een verschrikkelijk brute clash in deze eerste ronde.
Sowieso dingen ze ook mee naar de mooiste albumhoezen van het jaar.
Hoe exxxtreem imposant Atramentus ook voortploegt over de dodenakkers, Akhlys wist toch eigenhandig een nieuwe dimensie evilness aan black metal te geven.
1-0

Helemaal eens met EvilDrSmith. Hoewel Atramentus mijn eigen nominatie is, moet ik toch voor dit nietsontziend monster van Akhlys gaan.

2-0

Wat EvilDrSmith zegt. Dit is gewoon de finale wat mij betreft.

3-0

3-1

4-2

Allebei ijzersterk, zouden inderdaad materiaal voor halve finale en finale zijn.

5-2

DjFrankie (moderator)
1-1

1-2

Ook allebei sterk, maar ik vind de experimentele grindcore van Chepang net wat gaver.

Respect voor Enslaved, draaien alweer een hele tijd mee en ook hun laatste was weer erg goed. Chepang kende ik niet, dit klinkt wel heerlijk zeg. Kudos aan B. Robertson voor de nominatie, dacht ik?

1-3

1-4

Klopt, mijn nominatie. Chepang - Chatta destijds wel gespot maar iemand anders was me voor met toevoegen en de berichtgeving ben ik ook niet gestart. CD wel in bezit.

2-4

Chepang doet mij helemaal niks.

Wow! Wat een supergave shit! Een soort Shinings 'Blackjazz' goes grind. Uit fokking Nepal ook nog eens?
Laat Chepang volgend jaar eens heel gauw naar Roadburn komen. En dan mag Enslaved ook heus wel weer op het hoofdpodium komen staan. Ook zeker niks mis mee. Maar dat Chepang... damn! Ik word heul blij van die honderd seconden.

2-5

22. White Stones - Rusty Shell vs. Armed Cloud - Awaiting the Sound of the Chimes

Weer twee onbekende bands voor mij. Ik had blijkbaar gemist dat de bassist van Opeth door gebrek aan metal bij zijn broodheer in een nostalgisch mood terugkeert naar diens oergeluid, maar dan in een compactere variant. Voorwaar geheel niet onaardig. Erg lekker zelfs. Armed Cloud is Nederlands en dat is vocaal iets te duidelijk merkbaar. Best wel jammer, verdomd jammer zelfs, want qua leuke ideeën en toffe melodieën loopt de band over, zelfs dertien minuten lang. Als hun drummer, die in Baarlo woont, nu op de fiets springt en ff in tien minuutjes naar Blerick trapt, daar woont ene John 'Jaycee' Cuijpers.... dan hadden ze met twee vingers in de neus gewonnen.

1-0

DjFrankie (moderator)
1-2

2-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.