MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

1. Fall of Efrafa - Dominion Theology vs. Cephalic Carnage - Endless Cycle of Violence

Meteen een stevige om mee te beginnen. Twee uitersten, maar de monumentale grootsheid van Fall of Efrafa (soort voorganger van het door mij nog feller bejubelde Light Bearer) haalt het nipt van de meer gebalde, brute death maalstroom van Cephalic Carnage.

2-0

4-0

Duidelijk 5-0

DjFrankie (moderator)
1-2

Al is het mijn en Eddie Munsons favoriete metalzanger en had ik mijn oudste zoon naar hem willen vernoemen, ik kies toch voor Sabs instrumentale nazaat.
1-3

3-3

4-3

'One fine day in Hell', die houden we erin.

4-4

Spannend!

Rudi... *diepe zucht*

2-0

3-0

3-1

Beiden niet al te bijzonder, Antigama duurt korter.

4-1

Supervet nummer van Alter Bridge, een van de beste metalige hardrocksongs van de 21e eeuw. Mag van mij heeeeel ver komen.
5-1
(Ik heb nu cursus, kan ff niet de nieuwe battle invoegen)

Goed je best doen hoor.
Dan zet ik wel een nieuwe battle neer.

4. Saxon - State of Grace vs. Gris - Il Était une Forêt...

EvilDrSmith schreef:

(Ik heb nu cursus, kan ff niet de nieuwe battle invoegen)

Als iets niet kan of lukt tijdens een cursus altijd even de cursusleider om hulp vragen

1-0

Ik ben inmiddels wel een beetje cursusgaar.
Deze nummers ken ik, mede omdat Gris mijn laatste afvaller was om zelf te nomineren.
1-1

2-2

3-2

4-3

DjFrankie (moderator)
4-4

4-5

Gris trakteert ons op een superieur staaltje black, recht uit de besneeuwde Canadese wouden. Bestaat een bescheiden scene rond ook, de Metal Noir Quebecois. Althans, een tijdje terug toch zeker, want deze band heeft ook alweer sinds 2013 geen nieuw materiaal meer uitgebracht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:59 uur

geplaatst: vandaag om 06:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.