Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
2
geplaatst: 12 juni 2022, 22:02 uur
1. Fall of Efrafa - Dominion Theology vs. Cephalic Carnage - Endless Cycle of Violence
Meteen een stevige om mee te beginnen. Twee uitersten, maar de monumentale grootsheid van Fall of Efrafa (soort voorganger van het door mij nog feller bejubelde Light Bearer) haalt het nipt van de meer gebalde, brute death maalstroom van Cephalic Carnage.
2-0
Meteen een stevige om mee te beginnen. Twee uitersten, maar de monumentale grootsheid van Fall of Efrafa (soort voorganger van het door mij nog feller bejubelde Light Bearer) haalt het nipt van de meer gebalde, brute death maalstroom van Cephalic Carnage.
2-0
0
geplaatst: 12 juni 2022, 23:08 uur
0
geplaatst: 13 juni 2022, 00:31 uur
Al is het mijn en Eddie Munsons favoriete metalzanger en had ik mijn oudste zoon naar hem willen vernoemen, ik kies toch voor Sabs instrumentale nazaat.
1-3
1-3
0
geplaatst: 13 juni 2022, 12:22 uur
0
geplaatst: 13 juni 2022, 14:36 uur
Supervet nummer van Alter Bridge, een van de beste metalige hardrocksongs van de 21e eeuw. Mag van mij heeeeel ver komen.
5-1
(Ik heb nu cursus, kan ff niet de nieuwe battle invoegen)
5-1
(Ik heb nu cursus, kan ff niet de nieuwe battle invoegen)
0
geplaatst: 13 juni 2022, 15:11 uur
Goed je best doen hoor. 
Dan zet ik wel een nieuwe battle neer.
4. Saxon - State of Grace vs. Gris - Il Était une Forêt...

Dan zet ik wel een nieuwe battle neer.
4. Saxon - State of Grace vs. Gris - Il Était une Forêt...
1
geplaatst: 13 juni 2022, 15:14 uur
Als iets niet kan of lukt tijdens een cursus altijd even de cursusleider om hulp vragen

1-0
0
geplaatst: 13 juni 2022, 15:43 uur
Ik ben inmiddels wel een beetje cursusgaar. 
Deze nummers ken ik, mede omdat Gris mijn laatste afvaller was om zelf te nomineren.
1-1

Deze nummers ken ik, mede omdat Gris mijn laatste afvaller was om zelf te nomineren.
1-1
0
geplaatst: 13 juni 2022, 19:46 uur
4-5
Gris trakteert ons op een superieur staaltje black, recht uit de besneeuwde Canadese wouden. Bestaat een bescheiden scene rond ook, de Metal Noir Quebecois. Althans, een tijdje terug toch zeker, want deze band heeft ook alweer sinds 2013 geen nieuw materiaal meer uitgebracht.
Gris trakteert ons op een superieur staaltje black, recht uit de besneeuwde Canadese wouden. Bestaat een bescheiden scene rond ook, de Metal Noir Quebecois. Althans, een tijdje terug toch zeker, want deze band heeft ook alweer sinds 2013 geen nieuw materiaal meer uitgebracht.
0
geplaatst: 13 juni 2022, 19:48 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.