MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

1-2

Allebei sterke tracks.

3-3

Close call.

DjFrankie (moderator)
4-3

Ashes to ashes, dust to dust met Morbid Angel.
5-3

11. Trans-Siberian Orchestra - I'll Keep Your Secrets vs. Pain of Salvation - The Perfect Element

En meteen nog maar eentje van PoS: dan hebben we Daniel Gildenlöws aandeel meteen weer gehad.
Misschien dat ik rond de kerstdagen anders zou stemmen, maar de rest van het jaar is er voor mij geen twijfel.
0-1

DjFrankie (moderator)

Ben je nog in Mexico Dieter, ik ben nu op weg naar Cozumel vanuit de Caymann islands.

DjFrankie (moderator)
0-4

DjFrankie schreef:
(quote)

Ben je nog in Mexico Dieter, ik ben nu op weg naar Cozumel vanuit de Caymann islands.

Nog steeds in Mexico. Helaas nog maar een paar dagen. Erg tof hier. Inmiddels in Tulum. Have fun In Mexico!

0-5

Heel sterk nummer van Pain of Salvation.

DjFrankie schreef:
(quote)

Dieter schreef:
(quote)

Nog steeds in Mexico. Helaas nog maar een paar dagen. Erg tof hier. Inmiddels in Tulum. Have fun In Mexico!

DjFrankie (moderator)
0-5

Ik ben fan van de film (de originele! Niet het gedrocht met Nicholas Cage), dus het is niet dat ik Maidens muzikale interpretatie nu zo briljant vind (al is het refrein zeker erg lekker), maar het heeft daarmee wel een streepje voor. Genoeg om van Barney & Co te winnen.

2-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:26 uur

geplaatst: vandaag om 13:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.