Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2022, 23:25 uur
11. Trans-Siberian Orchestra - I'll Keep Your Secrets vs. Pain of Salvation - The Perfect Element
En meteen nog maar eentje van PoS: dan hebben we Daniel Gildenlöws aandeel meteen weer gehad.
Misschien dat ik rond de kerstdagen anders zou stemmen, maar de rest van het jaar is er voor mij geen twijfel.
0-1
En meteen nog maar eentje van PoS: dan hebben we Daniel Gildenlöws aandeel meteen weer gehad.
Misschien dat ik rond de kerstdagen anders zou stemmen, maar de rest van het jaar is er voor mij geen twijfel.
0-1
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 augustus 2022, 01:10 uur
Dieter schreef:
0-3
0-3
Ben je nog in Mexico Dieter, ik ben nu op weg naar Cozumel vanuit de Caymann islands.
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 06:23 uur
DjFrankie schreef:
Ben je nog in Mexico Dieter, ik ben nu op weg naar Cozumel vanuit de Caymann islands.
(quote)
Nog steeds in Mexico. Helaas nog maar een paar dagen. Erg tof hier. Inmiddels in Tulum. Have fun In Mexico!
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 08:12 uur
2
geplaatst: 3 augustus 2022, 08:19 uur
DjFrankie schreef:
(quote)
Dieter schreef:
Nog steeds in Mexico. Helaas nog maar een paar dagen. Erg tof hier. Inmiddels in Tulum. Have fun In Mexico!
(quote)
0
geplaatst: 3 augustus 2022, 18:43 uur
Ik ben fan van de film (de originele! Niet het gedrocht met Nicholas Cage), dus het is niet dat ik Maidens muzikale interpretatie nu zo briljant vind (al is het refrein zeker erg lekker), maar het heeft daarmee wel een streepje voor. Genoeg om van Barney & Co te winnen.
2-5
2-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.