MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
...en wel de beste van Within Temptation. Althans, van dit millennium.
Toch lastig kiezen, want deze van Devin vind ik ook erg gaaf. Mijn herinnering dat ik in die tijd een uur met en naast Sharon heb gekletst en gestaan tijdens een signeersessie op de Megaverzamelbeurs in Utrecht geeft de doorslag (ze is maar nauwelijks groter dan ik - gediplomeerd opdonder - terwijl ik dacht dat ze minstens 1,80 zou meten: ballroomjurken geven een vertekend beeld).

0-3

aslan (crew)
0-1

DjFrankie (moderator)
2-5

Best wel een mooie battle. Ergens heel erg vergelijkbaar qua opzet, maar toch zo verschillend.
Best een tikje jaloers op de bruidegom. Ik neigde naar Therion, maar Anneke kreeg dat in de smiezen en greep me bij mijn lurven. En kladden ook nog. Hmmmm!!!!

3-5

24. After Forever - Mea Culpa + Leaden Legacy vs. Halford - Silent Screams
De plaat van Halford herinner ik me vooral vanwege dit nummer. Fantastisch en geweldig om dit nummer na al die jaren weer eens terug te horen. Maar datzelfde geldt ook voor deze kennismaking van AF. Wat was ik destijds onder de indruk van die plaat. Allebei 4,5 sterren-nummers en ik kan ff niet kiezen.

DjFrankie (moderator)
Ik kies wel

0-1

Twee van mijn nominaties, lastig kiezen hoor.
Ik kijk dan liever vanaf de zijlijn welke jullie toffer vinden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:19 uur

geplaatst: vandaag om 08:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.