MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

EvilDrSmith schreef:
Misery Loves Company? Wat een originele keuze. Die band moet ik al zeker 20 jaar niet meer hebben geluisterd. Lekker hoor.
[duikt in mijn archief]
Ah, ik heb er drie albums van. Deze ook. Alleen blijkt dit nummer al uit 1995 te stammen, Jacoto.
Ze hebben ook een plaat in 2000 uitgebracht: is het een idee om daar een nummer van te plukken?
Ooh, daar ben ik dan wel behoorlijk mee de fout ingegaan.
Zeker zou dit een goed idee zijn om daar iets uit te kiezen ware het niet dat het nu 'mosterd na de maaltijd' is.

3-2

4-2

Al is Xeper ook een heerlijk nummer.

Passenger is zo mooi en niet eens mijn favoriet van dat paardenalbum.
5-2

31. Mayhem - In the Lies Where upon You Lay vs. Neurosis - Sovereign

0-1

1-1

Twee eigen inzendingen. Dan ga ik toch voor het uiterst sfeervolle (in a very creepy way) duisterlingetje van Mayhem.

0-1

Leuke cover waar vooral de vocalist uitblinkt maar die geen schijn van kans maakt tegen het meer uitdagende Ephel Duath.

0-2

Ephel Duath zou later nog veel beter en interessanter werk maken, maar deze track is tegenover Diablo genoeg.

Ik had deze sentimenten wel verwacht daarom

1-2

Voor de algehele luchtigheid is de cover wel even lekker maar hoor ik liever het origineel, waar ik vrij neutraal tegenover sta. Maar in het kader van dit topic luister ik de cover nog een keer en sta ook daar vrij neutraal tegenover. Van Ephel Duath heb ik The Painter's Palette.

DjFrankie (moderator)
1-3

DjFrankie (moderator)
Next round

Neen, want blijkbaar zijn we deze vergeten?

28. Decapitated - Blessed vs. Mudvayne - Internal Primates Forever

DjFrankie (moderator)
4-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:01 uur

geplaatst: vandaag om 05:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.