Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 13 augustus 2022, 10:34 uur
EvilDrSmith schreef:
Misery Loves Company? Wat een originele keuze. Die band moet ik al zeker 20 jaar niet meer hebben geluisterd. Lekker hoor.
[duikt in mijn archief]
Ah, ik heb er drie albums van. Deze ook. Alleen blijkt dit nummer al uit 1995 te stammen, Jacoto.
Ze hebben ook een plaat in 2000 uitgebracht: is het een idee om daar een nummer van te plukken?
Ooh, daar ben ik dan wel behoorlijk mee de fout ingegaan.Misery Loves Company? Wat een originele keuze. Die band moet ik al zeker 20 jaar niet meer hebben geluisterd. Lekker hoor.
[duikt in mijn archief]
Ah, ik heb er drie albums van. Deze ook. Alleen blijkt dit nummer al uit 1995 te stammen, Jacoto.
Ze hebben ook een plaat in 2000 uitgebracht: is het een idee om daar een nummer van te plukken?
Zeker zou dit een goed idee zijn om daar iets uit te kiezen ware het niet dat het nu 'mosterd na de maaltijd' is.
3-2
0
geplaatst: 13 augustus 2022, 16:04 uur
Passenger is zo mooi en niet eens mijn favoriet van dat paardenalbum.
5-2
31. Mayhem - In the Lies Where upon You Lay vs. Neurosis - Sovereign
0-1
5-2
31. Mayhem - In the Lies Where upon You Lay vs. Neurosis - Sovereign
0-1
0
geplaatst: 13 augustus 2022, 17:39 uur
1-1
Twee eigen inzendingen. Dan ga ik toch voor het uiterst sfeervolle (in a very creepy way) duisterlingetje van Mayhem.
Twee eigen inzendingen. Dan ga ik toch voor het uiterst sfeervolle (in a very creepy way) duisterlingetje van Mayhem.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 augustus 2022, 00:59 uur
32. Diablo - Dancing Queen vs. Ephel Duath - Embossed[/quote
0
geplaatst: 14 augustus 2022, 13:27 uur
0-1
Leuke cover waar vooral de vocalist uitblinkt maar die geen schijn van kans maakt tegen het meer uitdagende Ephel Duath.
Leuke cover waar vooral de vocalist uitblinkt maar die geen schijn van kans maakt tegen het meer uitdagende Ephel Duath.
0
geplaatst: 14 augustus 2022, 16:07 uur
0-2
Ephel Duath zou later nog veel beter en interessanter werk maken, maar deze track is tegenover Diablo genoeg.
Ephel Duath zou later nog veel beter en interessanter werk maken, maar deze track is tegenover Diablo genoeg.
0
geplaatst: 14 augustus 2022, 16:57 uur
Voor de algehele luchtigheid is de cover wel even lekker maar hoor ik liever het origineel, waar ik vrij neutraal tegenover sta. Maar in het kader van dit topic luister ik de cover nog een keer en sta ook daar vrij neutraal tegenover. Van Ephel Duath heb ik The Painter's Palette.
0
geplaatst: 15 augustus 2022, 11:35 uur
Neen, want blijkbaar zijn we deze vergeten?
28. Decapitated - Blessed vs. Mudvayne - Internal Primates Forever
28. Decapitated - Blessed vs. Mudvayne - Internal Primates Forever
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.