Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2021, 16:24 uur
Poeh, net op tijd om WASP door te laten gaan. Valt me bijzonder tegen hoe moeizaam dat gegaan is, tegenover dat kommersjele gedrocht van Cooper.
4-5
4-5
0
geplaatst: 16 november 2021, 16:29 uur
18. Sepultura - Inner Self vs. Godflesh - Streetcleaner
Lastige keuze, ik ga deze keer voor Godflesh: 0-1
Lastige keuze, ik ga deze keer voor Godflesh: 0-1
0
geplaatst: 16 november 2021, 16:37 uur
Dit is inderdaad allebei finale-waardig materiaal, moeilijke keuze.
0-3
0-3
0
geplaatst: 16 november 2021, 19:04 uur
1-3
Moeilijk, inderdaad. Laat ik dan nipt voor Sepultura gaan.
Moeilijk, inderdaad. Laat ik dan nipt voor Sepultura gaan.
0
geplaatst: 16 november 2021, 19:24 uur
1-4
Hier winnaar Godflesh, al vind ik Mighty Trust Krusher beter.
Hier winnaar Godflesh, al vind ik Mighty Trust Krusher beter.
0
geplaatst: 16 november 2021, 21:02 uur
0
geplaatst: 16 november 2021, 23:57 uur
3-2
Eerste minuut van Lard fronste ik mijn wenkbrauwen, maar daarna raakte ik helemaal om!
Eerste minuut van Lard fronste ik mijn wenkbrauwen, maar daarna raakte ik helemaal om!
0
geplaatst: 17 november 2021, 00:18 uur
Kiezen tussen twee eigen nominaties: niet te doen.
Ik neem wel plaats op de reservebank, naast Flekken en Lang.
Ik neem wel plaats op de reservebank, naast Flekken en Lang.
1
geplaatst: 17 november 2021, 00:30 uur
Die is wel mooi ja, en aanstekelijk, die van Lard. Die van Metal Church is echter mijn favoriet van hen en het album waar het afkomt prefereer ik boven hun debuut. Zoals nu blijkt is het optreden van Armored Saint en Metal Church in de zomer van 2019 in Drachten het laatste wat ik tot heden bezocht heb. Een al dan niet verdiende voorsprong:
4-2
4-2
1
geplaatst: 17 november 2021, 00:50 uur
Mooi verhaal. En ik moet eigenlijk ook niet laf zeiken, met het mes op de keel weet ik wel een keuze te maken. Ik vind het album niet beter dan het debuut (vooral vanwege diens A-Kant: de beste LP-zijde in de metalgeschiedenis), maar dit album vind ik wel stukken beter dan The Dark. En die riff op 0'25: immer kippenvel.
Daarbij: ik kan me nog goed heugen dat jullie nog niet eens zo lang geleden in de 1991-battle een MAGISTRAAL nummer Metal Church er in de eerste ronde uitknikkerde door een aardig moppie van Motörhead. Gdgdvdgvddmmesse nog an toe!
Dat gaat dus niet nog een keer gebeuren.
Sorry Jello, ik had je minstens een kwartfinale gegund, maar Metal Church is voor mij minstens een halve finale. [/bla bla bla]
5-2
Daarbij: ik kan me nog goed heugen dat jullie nog niet eens zo lang geleden in de 1991-battle een MAGISTRAAL nummer Metal Church er in de eerste ronde uitknikkerde door een aardig moppie van Motörhead. Gdgdvdgvddmmesse nog an toe!
Dat gaat dus niet nog een keer gebeuren.
Sorry Jello, ik had je minstens een kwartfinale gegund, maar Metal Church is voor mij minstens een halve finale. [/bla bla bla]
5-2
0
geplaatst: 17 november 2021, 01:00 uur
20. Running Wild - Riding the Storm vs. Sodom - Agent Orange
Running Wild, ook al zo'n band dat ik de afgelopen dertig jaar ongeveer nul keer heb geluisterd. Best leuk om weer eens te horen dat piratenmetal destijds veel beter klonk dan die neppiraten en Jack (huis)Mussen van tegenwoordig.
0-1
Running Wild, ook al zo'n band dat ik de afgelopen dertig jaar ongeveer nul keer heb geluisterd. Best leuk om weer eens te horen dat piratenmetal destijds veel beter klonk dan die neppiraten en Jack (huis)Mussen van tegenwoordig.
0-1
0
geplaatst: 17 november 2021, 06:32 uur
Toch een erepuntje voor Running Wild vs. hun van clichés in elkaar hangende landgenoten.
1-3
1-3
0
geplaatst: 17 november 2021, 09:47 uur
1-1
Sepultura heeft het niet onder de markt deze eerste ronde.
Sepultura heeft het niet onder de markt deze eerste ronde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.