Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2022, 23:08 uur
Oef, dus de zware taak ligt nu op mij om een keuze te maken en de knoop door te hakken?
Allebei hadden de ze de finale mogen winnen, maar het is pas de tweede ronde.
Dvne gaat al met een ander nummer naar de derde ronde, dus ik zou dan tactisch voor Wiegedood kunnen kiezen, ook omdat de twee Dvne-tracks elkaar qua impact, stijl en freaking amazing riffs elkaar nauwelijks ontlopen: goffedomme, waarom klinkt Mastodon al dik tien jaar niet meer zo goed?
Bij herbeluistering: ik kies tóch voor de riffs van Dvne i.p.v. de maniakale intensiteit van Wiegedood. Nipt.
4-3
Allebei hadden de ze de finale mogen winnen, maar het is pas de tweede ronde.
Dvne gaat al met een ander nummer naar de derde ronde, dus ik zou dan tactisch voor Wiegedood kunnen kiezen, ook omdat de twee Dvne-tracks elkaar qua impact, stijl en freaking amazing riffs elkaar nauwelijks ontlopen: goffedomme, waarom klinkt Mastodon al dik tien jaar niet meer zo goed?
Bij herbeluistering: ik kies tóch voor de riffs van Dvne i.p.v. de maniakale intensiteit van Wiegedood. Nipt.
4-3
0
geplaatst: 29 november 2022, 13:52 uur
0
geplaatst: 29 november 2022, 20:59 uur
Zorg ik nu alweer voor de beslissing? Dan wordt het deze keer tégen mijn nominatie.
Die bassaxofoon is onweerstaanbaar.
4-3
Die bassaxofoon is onweerstaanbaar.
4-3
0
geplaatst: 30 november 2022, 08:55 uur
2
geplaatst: 1 december 2022, 10:30 uur
Der Weg Einer Freiheit gaat door, gelukkig. Vreemd dat dit nog spannend werd.
13. Mastodon - Jaguar God vs. Primitive Man - My Will
0-1
13. Mastodon - Jaguar God vs. Primitive Man - My Will
0-1
1
geplaatst: 1 december 2022, 11:05 uur
Johnny Marr schreef:
Mijn schuld... Ik gaf bij 0-4 een sympatiestem aan Obituary. Nooit meer doen dus!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.