Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2022, 09:59 uur
0
geplaatst: 16 december 2022, 12:40 uur
Wauw, Ex Eye in de finale? Dat had op voorhand waarschijnlijk niemand verwacht. Niet alleen hier, maar in de gehele mondiale metalscene zou dat gefronste wenkbrauwen hebben opgeleverd. Fascinerende ontwikkeling, ook omdat deze halve finale sowieso een andere verrassende finalist oplevert.
Het is eigenlijk mij ook om het even, maar er staat veel te weinig (lees: alleen Dream Theater en, eveneens verrassend, Redemption) progmetal in de winnaarslijst en als er één band is die dat verdient, dan is het PoS wel. Dvne moet zich eerst de komende jaren nog maar eens bewijzen een blijvertje te zijn. Daarbij heeft PoS een originelere eigen sound, Dvne speelt nog iets te veel leentjebuur, hoe gruwelijk kippenvelopwekkend gaaf dat resultaat ook is. Dvne zal dan ook wel winnen.
2-4
Het is eigenlijk mij ook om het even, maar er staat veel te weinig (lees: alleen Dream Theater en, eveneens verrassend, Redemption) progmetal in de winnaarslijst en als er één band is die dat verdient, dan is het PoS wel. Dvne moet zich eerst de komende jaren nog maar eens bewijzen een blijvertje te zijn. Daarbij heeft PoS een originelere eigen sound, Dvne speelt nog iets te veel leentjebuur, hoe gruwelijk kippenvelopwekkend gaaf dat resultaat ook is. Dvne zal dan ook wel winnen.
2-4
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 december 2022, 13:43 uur
Normaal ook kamp PoS, maar hier toch Dvne
3-5
3-5
0
geplaatst: 17 december 2022, 15:55 uur
0
geplaatst: 17 december 2022, 17:27 uur
Wat een beroerde finale! 
Maar dan ga ik toch voor PoS..
1-2

Maar dan ga ik toch voor PoS..
1-2
0
geplaatst: 18 december 2022, 09:52 uur
Bijzondere finale, nooit verwacht.
Ex Eye nog live gezien: machtig imposant zo'n bassaxofoon. Helaas was het meer visueel dan auditief indrukwekkend: het saxgeluid sneeuwde volkomen onder in de rest van de herrie. Daardoor werden mijn hoge verwachtingen niet helemaal ingelost, want muzikaal net niet geniaal genoeg.
PoS daarentegen...
6-4
Ex Eye nog live gezien: machtig imposant zo'n bassaxofoon. Helaas was het meer visueel dan auditief indrukwekkend: het saxgeluid sneeuwde volkomen onder in de rest van de herrie. Daardoor werden mijn hoge verwachtingen niet helemaal ingelost, want muzikaal net niet geniaal genoeg.
PoS daarentegen...
6-4
1
geplaatst: 18 december 2022, 23:05 uur
Hahaha, kostelijk dit. Zou er iemand écht heel blij mee zijn en het terecht vinden? Ik vind het wel een heel gaaf nummer, daar niet van, maar het beste van het jaar 2017? Not by a long shot.
Evenzogoed wel vermakelijk dat we als collectief ervoor zorgen dat een enorme outsider er met de titel vandoor gaat. Wat dat betreft is Ex Eye geen Marokko.
Evenzogoed wel vermakelijk dat we als collectief ervoor zorgen dat een enorme outsider er met de titel vandoor gaat. Wat dat betreft is Ex Eye geen Marokko.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.