MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Brute battle!
Maar Ultha is toch wel de terechte hype van dit moment.
2-4

0-1 zeer fraai!

Inderdaad, wauw.

0-2

1-3

DjFrankie (moderator)
3-4

Oeh, dat Autonoesis klinkt ook behoorlijk indrukwekkend zeg! Ik zie nu dat het album toevallig van de week eindelijk op cd is verschenen (nadat het een half jaar lang alleen digitaal te verkrijgen was, en sinds november ook op cassette). Nu nog op vinyl graag, want dit smaakt naar meer!
De band maakt het verduveld lastig voor mij om niet tegen mijn nominatie te stemmen.
Toch vind ik 'Wavering Angel' een buitengewoon fraai en weergaloos opgebouwd nummer.

3-5

DjFrankie (moderator)
2-2

2-3

2-0 aan elkaar gewaagd

2-1

Inderdaad!

DjFrankie (moderator)
3-3

Zeker niet aan elkaar gewaagd: WAKE blaast hier de ook zeker zeer verdienstelijke Septicflesh toch behoorlijk ondersteboven.
4-3

Zeker aan elkaar gewaagd, maar Scepticflesh trekt bij mij toch aan 't langste eind: 4-4.

Wie hakt de knoop door?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:04 uur

geplaatst: vandaag om 22:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.