Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 25 januari 2023, 19:15 uur
EvilDrSmith schreef:
Het linkje van Meshuggah leidt naar de band Melancholy Pessimism. Ja, zo kan ik ook winnen!
3-3
Het linkje van Meshuggah leidt naar de band Melancholy Pessimism. Ja, zo kan ik ook winnen!

3-3
Potverkaatje, dat overkomt me toch te vaak. Ik doe wel steekproefgewijze controles, maar ga niet altijd elke link controleren.. Goed dat hier een oplettend publiek aanwezig is om de foutjes van yours truly er uit te halen..

Deze is wel heel erg moeilijk, maar ik ga nipt voor Voivod:
3-4
1
geplaatst: 26 januari 2023, 09:58 uur
Ik zou mijn nominatie een enorme dienst kunnen bewijzen, maar toch kies ik voor Wilderun.
5-4
5-4
0
geplaatst: 26 januari 2023, 09:59 uur
1
geplaatst: 26 januari 2023, 16:07 uur
8. Misþyrming - Með Hamri vs. Wormrot - Voiceless Choir
Ik kreeg van de week een Facebookbericht van dB's dat het concert van Wormrot in februari is uitverkocht. Godver! Ik wist niet eens dat de band daar gaat spelen, en het is zo goed als in mijn achtertuin.
Voor straf gaat mijn punt naar Misþyrming.
1-0
Ik kreeg van de week een Facebookbericht van dB's dat het concert van Wormrot in februari is uitverkocht. Godver! Ik wist niet eens dat de band daar gaat spelen, en het is zo goed als in mijn achtertuin.
Voor straf gaat mijn punt naar Misþyrming.1-0
1
geplaatst: 26 januari 2023, 17:32 uur
Zaterdag 4 februari Wormrot op Drachten Deathfest: Cancer, Pestilence, Master, Wormrot, Kanonenfieber, Teethgrinder, Deadspeak en Grima. Maar zoals ik bij Wormrots laatste worp 'Hiss' schreef: die zanger is gestopt en Metal Archives geeft nog steeds een duo-bezetting van gitarist/drummer aan. Plus de vraag hoe lang zoiets duurt op een festival, en een Pestilence dat naast Patrick Mameli allemaal nieuwe bandleden heeft die geen noot op 'Testimony of the Ancients' spelen, dat men integraal wil brengen naar ik begrepen heb, en verder Paul Speckmann die nog net niet gepensioneerd is en eigenlijk als enige Teethgrinder wat me wat toelijkt, ware het niet dat ik geen liefhebber van een stampvol Iduna ben waar je amper bij de bar geraakt.
2-1
2-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.