MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-0

Allebei gaaf, maar ik laat ik mijn nominatie, een van de beste Maidensongs uit de jaren 90, niet meteen in de 1e ronde afvallen.
2-1

ABDrums schreef:
Snoeihard, geweldige composities

Absoluut waar, ik heb zelfs het volume wat moeten terugdraaien om niet al te ernstig letsel op te lopen.

2-2 voor deze, als je Dickinson's solo-output meetelt, blijkt Maiden in de jaren '90 best te pruimen. Fear of the Dark vind ik sowieso best OK, en ook de twee Bailey-platen bevatten, hoewel niets me werkelijk weet weg te Blazen, best toffe songs.

2-4

Geweldig nummer inderdaad.

2-5

DjFrankie (moderator)
2-1

3-3

Hier was Windir nog net niet op volle oorlogssterkte en is het juist een van de weinige prachtige oprispingen van een zoekende Paradise Lost. Al snap ik de tussenstand wel: lastig kiezen.
Destijds zou ik zondermeer voor Paradise Lost hebben gekozen, maar ik voel nu aan mijn lijf dat ik, tegen mijn verwachtingen in, enthousiaster raak van Windir.
3-4

4-4

One Second is toch best wel een fraai nummer.

Windir door

Lastig. Ik vind Enslaved net wat te langdradig hier. Had best een beetje ingekort kunnen worden, hoewel ik snap dat dat het hypnotiserende / meditatieve aspect niet ten goede komt.

1-4 dus

Geweldig nummer van Enslaved, maar mijn eigen nominatie heeft hier dus de pech tegen één der klasbakken uit 1997 uit te komen.

1-5

DjFrankie (moderator)
2-1

3-1

Beide heel gaaf: en qua keyboardriedeltjes, galopperend tempo en barokke tierelantijntjes passen de nummers zowaar goed bij/tegenover elkaar.
Toch is Dimmu gaver.

4-1

4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:03 uur

geplaatst: vandaag om 19:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.