MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Allebei geweldig. Zouden allebei door moeten. Laat ik er een volle bak van maken.
4-4

1-1

ABDrums schreef:
Savatage door.
Volgens mij gaat Gorgoroth door.

Ik ga hier voor sentiment boven mijn eigen nominatie. Nog steeds een fabelachtig mooi nummer.
2-1

EvilDrSmith schreef:
Volgens mij gaat Gorgoroth door.

Want? Savatage staat na de eerste gelijke stand op voorsprong, dus is daarmee de 'winnaar' van de battle. Of mis ik iets?

ABDrums schreef:
(quote)

Want? Savatage staat na de eerste gelijke stand op voorsprong, dus is daarmee de 'winnaar' van de battle. Of mis ik iets?
Hè, ben ik nou nog niet goed wakker, of moet jij nog wat beter de oogprut uit je ogen wrijven? Het gaat trouwens om de laatste gelijke stand, niet de eerste. Gorgoroth was de eerste die op vier punten stond en daarmee winnaar.

Laat in dat geval Gorgoroth maar doorgaan. Daar heb ik ten slotte zelf nog op gestemd.

Ik ga nipt voor de gave space-stoner van Acrimony. Dat album heb ik meteen maar even opgeslagen in mijn bibliotheek, want dit nummer beviel meer dan behoorlijk. Thanks voor de mooie nominatie, EvilDrSmith!

2-2

4-2

Acrimony gaat net iets te lang door.

DjFrankie (moderator)
4-3

En Savatage niet door

1-0

DjFrankie (moderator)
3-1

Marduk door

2-1

Esoteric treft het niet met de loting.

DjFrankie (moderator)
3-1

Het lijkt mij het gedoodverfde nummer dat in de finale staat tegenover Ye Entrancemperium. Als de loting geen roet in het eten gooit en we geen rare dingen doen. Maar dat zal niet voor het eerst zijn.
Prachtig nummer van Esoteric evenzogoed.
4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.