Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2023, 21:34 uur
Allebei geweldig. Zouden allebei door moeten. Laat ik er een volle bak van maken.
4-4
4-4
0
geplaatst: 2 april 2023, 10:28 uur
Savatage door.
29. The Gathering - On Most Surfaces (Inuït) vs. Acrimony - Motherslug (The Mother of All Slugs)
29. The Gathering - On Most Surfaces (Inuït) vs. Acrimony - Motherslug (The Mother of All Slugs)
0
geplaatst: 2 april 2023, 11:12 uur
ABDrums schreef:
Savatage door.
Volgens mij gaat Gorgoroth door.Savatage door.
Ik ga hier voor sentiment boven mijn eigen nominatie. Nog steeds een fabelachtig mooi nummer.
2-1
0
geplaatst: 2 april 2023, 11:15 uur
EvilDrSmith schreef:
Volgens mij gaat Gorgoroth door.
Volgens mij gaat Gorgoroth door.
Want? Savatage staat na de eerste gelijke stand op voorsprong, dus is daarmee de 'winnaar' van de battle. Of mis ik iets?
1
geplaatst: 2 april 2023, 11:20 uur
ABDrums schreef:
Want? Savatage staat na de eerste gelijke stand op voorsprong, dus is daarmee de 'winnaar' van de battle. Of mis ik iets?
Hè, ben ik nou nog niet goed wakker, of moet jij nog wat beter de oogprut uit je ogen wrijven? Het gaat trouwens om de laatste gelijke stand, niet de eerste. (quote)
Gorgoroth was de eerste die op vier punten stond en daarmee winnaar.
1
geplaatst: 2 april 2023, 11:26 uur
Laat in dat geval Gorgoroth maar doorgaan. Daar heb ik ten slotte zelf nog op gestemd.

1
geplaatst: 2 april 2023, 11:53 uur
Ik ga nipt voor de gave space-stoner van Acrimony. Dat album heb ik meteen maar even opgeslagen in mijn bibliotheek, want dit nummer beviel meer dan behoorlijk. Thanks voor de mooie nominatie, EvilDrSmith! 
2-2

2-2
0
geplaatst: 4 april 2023, 10:48 uur
0
geplaatst: 4 april 2023, 16:14 uur
Het lijkt mij het gedoodverfde nummer dat in de finale staat tegenover Ye Entrancemperium. Als de loting geen roet in het eten gooit en we geen rare dingen doen. Maar dat zal niet voor het eerst zijn.
Prachtig nummer van Esoteric evenzogoed.
4-2
Prachtig nummer van Esoteric evenzogoed.
4-2
0
geplaatst: 4 april 2023, 17:36 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.