MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

EvilDrSmith schreef:
Nomineer 4 metal songs uit 2012, 1e ronde.
Ik pik alvast een nummer in van JM, maar ik durf er een zwartgeblakerde bigos onder te verwedden dat hij gewoon een tweede nummer van die plaat erbij voegt.
Mgła - With Hearts Toward None VII ***
You owe me a bigos, Marretje.

Inderdaad een sonische Big Bang (theory).
Nipt 3-5

Ik vermoed wel te weten waar mijn punt naartoe gaat, maar laat ik ze toch nog even luisteren.

Moet je tijdens het luisteren het bovenste commentaar eens lezen bij Alcest - van ene @AcceptablePsychosis - en probeer dan eens vervolgens met droge ogen naar Pallbearer te luisteren.

0-2

0-3

Zack
2-4

doomy....en 2e is voor mij gern Metal

1-1

Hoe kvlt is Tuathail?

Medieval dungeon kvlt!

2-2

DjFrankie (moderator)
Zo net klaar met 2 dagen Sonic Whip.

3-2

3-3

Lekker subtiele keuze AOVV, dat Tuathail.
Tachtig plays per jaar: best trve cvlt, ja.
Maar wat voor instrumenten gooien ze nog meer door hun sound?
Ik hoor allemaal vage dingen - keyboards? speelgoedinstrumenten? iets anders? - maar het geeft het geheel wel een lekker opgefokt en hysterisch geluid.
Ik vind de huidige ratings op RYM wel een tikje aan de érg zuinige kant.
Toch ga ik voor Converge.
3-5

EvilDrSmith schreef:
Ik hoor allemaal vage dingen - keyboards? speelgoedinstrumenten? iets anders? - maar het geeft het geheel wel een lekker opgefokt en hysterisch geluid.

Je zegt het: allemaal vage dingen.
Eenmansproject dacht ik, van en toen 17-jarige jongeman uit de UK. Daarna niks meer uitgebracht, helaas (althans: ik vind er toch niets van terug).

Nipte 0-1 voor Woods of Ypres trouwens, beide nummers zijn het niet echt voor me.

Hmm, ben niet zo weg van beide nummers. Dan toch maar het sfeervolle Katatonia door wat mij betreft.

1-0

De stem van de spelleider negeren staat gelijk aan het hypothekeren van de winstkansen van eigen nominaties, ABDrums. (maar voor één keer zie ik het door de vingers)

1-1 dus

DjFrankie (moderator)
2-1

AOVV schreef:
De stem van de spelleider negeren staat gelijk aan het hypothekeren van de winstkansen van eigen nominaties, ABDrums. (maar voor één keer zie ik het door de vingers)

1-1 dus

Daar zit ik niet over in, want Dieter wint toch!

3-2

4-3

Geen idee of deze beide heren mee willen doen, maar als we het hebben over wat recenter metalwerk (2012), dan denk ik toch dat zowel legian als ProGNerD dit topic zeker kunnen waarderen. En dan hoeven we hopelijk niet altijd meer afhankelijk te zijn van die vermaledijde vierentwintiguurs-regel!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:57 uur

geplaatst: vandaag om 14:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.