Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 6 mei 2023, 11:42 uur
EvilDrSmith schreef:
Nomineer 4 metal songs uit 2012, 1e ronde.
Ik pik alvast een nummer in van JM, maar ik durf er een zwartgeblakerde bigos onder te verwedden dat hij gewoon een tweede nummer van die plaat erbij voegt.
Mgła - With Hearts Toward None VII ***
You owe me a bigos, Marretje. Nomineer 4 metal songs uit 2012, 1e ronde.
Ik pik alvast een nummer in van JM, maar ik durf er een zwartgeblakerde bigos onder te verwedden dat hij gewoon een tweede nummer van die plaat erbij voegt.
Mgła - With Hearts Toward None VII ***
Inderdaad een sonische Big Bang (theory).
Nipt 3-5
0
geplaatst: 6 mei 2023, 11:44 uur
Ik vermoed wel te weten waar mijn punt naartoe gaat, maar laat ik ze toch nog even luisteren.
0
geplaatst: 6 mei 2023, 12:37 uur
0
geplaatst: 6 mei 2023, 13:07 uur
Moet je tijdens het luisteren het bovenste commentaar eens lezen bij Alcest - van ene @AcceptablePsychosis - en probeer dan eens vervolgens met droge ogen naar Pallbearer te luisteren.
0-2
0-2
0
geplaatst: 6 mei 2023, 20:37 uur
1
geplaatst: 7 mei 2023, 15:58 uur
Lekker subtiele keuze AOVV, dat Tuathail. 
Tachtig plays per jaar: best trve cvlt, ja.
Maar wat voor instrumenten gooien ze nog meer door hun sound?
Ik hoor allemaal vage dingen - keyboards? speelgoedinstrumenten? iets anders? - maar het geeft het geheel wel een lekker opgefokt en hysterisch geluid.
Ik vind de huidige ratings op RYM wel een tikje aan de érg zuinige kant.
Toch ga ik voor Converge.
3-5

Tachtig plays per jaar: best trve cvlt, ja.
Maar wat voor instrumenten gooien ze nog meer door hun sound?
Ik hoor allemaal vage dingen - keyboards? speelgoedinstrumenten? iets anders? - maar het geeft het geheel wel een lekker opgefokt en hysterisch geluid.
Ik vind de huidige ratings op RYM wel een tikje aan de érg zuinige kant.
Toch ga ik voor Converge.
3-5
0
geplaatst: 7 mei 2023, 15:59 uur
1
geplaatst: 7 mei 2023, 16:20 uur
EvilDrSmith schreef:
Je zegt het: allemaal vage dingen.

Eenmansproject dacht ik, van en toen 17-jarige jongeman uit de UK. Daarna niks meer uitgebracht, helaas (althans: ik vind er toch niets van terug).
Nipte 0-1 voor Woods of Ypres trouwens, beide nummers zijn het niet echt voor me.
0
geplaatst: 7 mei 2023, 16:26 uur
Hmm, ben niet zo weg van beide nummers. Dan toch maar het sfeervolle Katatonia door wat mij betreft.
1-0
1-0
1
geplaatst: 7 mei 2023, 16:29 uur
De stem van de spelleider negeren staat gelijk aan het hypothekeren van de winstkansen van eigen nominaties, ABDrums.
(maar voor één keer zie ik het door de vingers)
1-1 dus
(maar voor één keer zie ik het door de vingers)1-1 dus

2
geplaatst: 7 mei 2023, 16:47 uur
AOVV schreef:
De stem van de spelleider negeren staat gelijk aan het hypothekeren van de winstkansen van eigen nominaties, ABDrums.
(maar voor één keer zie ik het door de vingers)
1-1 dus
(maar voor één keer zie ik het door de vingers)1-1 dus
Daar zit ik niet over in, want Dieter wint toch!

0
geplaatst: 7 mei 2023, 19:48 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.